kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۰۰۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

12 غایب در تمرین تیم ملی هندبال و عدم پاسخگویی مسئولان

دور جدید تمرینات تیم ملی هندبال در شرایطی با 12 غایب آغاز شد که هیچ یک از مسئولان پاسخ روشنی در این باره نداد.

 نخستین روز از دور چهارم اردوی تیم ملی هندبال از صبح دیروز در تالار هندبال فدراسیون برگزار شد و عرفان اسماعیلاگیچ به همراه دستیاران کروات خود عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر داشت. این در حالی بود که بر خلاف اعلام قبلی فدراسیون هندبال به جای 30 نفر دعوت شده به اردو تنها 18 بازیکن در تمرین‌ها حاضر بودند.ملی‌پوشان هندبال ایران خود را برای شرکت در مسابقه‌های انتخابی المپیک که از 18 آبان ماه به میزبانی قطر برگزار می‌شود آماده خواهند کرد. قرار است که تیم ملی هندبال ایران یک اردوی برون مرزی در کشور کرواسی داشته باشد.این در حالی بود که اصغر سهمی سرپرست و محسن طاهری مربی ایرانی تیم ملی هندبال نیز در تمرین غایب بودند.
اما در حالی که تعدادی از خبرنگاران دلیل غیبت 12 بازیکن و همچنین مربی و سرپرست تیم ملی را در تمرین‌های دیروز تیم ملی جویا بودند هیچ یک از مسئولان پاسخ روشنی در این باره نداد.از آنجایی که سرپرست و مربی ایرانی تیم نیز غایب بودند، خبرنگاران علت غیبت 12 تن از ملی‌پوشان دعوت شده به اردو را از دبیر فدراسیون جویا شدند اما فرامرز می‌آبادی نیز گفت:‌ از آنجا که امور سازمان تیم‌های ملی زیر نظر او نیست، نمی‌تواند در این باره پاسخگو باشد!
از سوی دیگر هیچ یک از مسئولان سازمان تیم‌های ملی نیز پاسخگوی خبرنگاران نبودند و بلافاصله بعد از تمرین به صرف ناهار مشغول شدند. بدین ترتیب این سوال همچنان باقی ماند که دلیل غیبت 12 تن از ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی در نخستین روز تمرین‌ها چیست و چرا سرپرست و مربی ایرانی نیز در تمرین‌ها حضور ندارند.