kayhan.ir

کد خبر: ۵۶۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

اخبار کوتاه از فوتبال

ایران - ژاپن، ساعت 17 روز 21 مهر در آزادی
دیدار دوستانه ایران و ژاپن روز 21 مهرماه ساعت 17در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.جلسه هماهنگی دیدار دوستانه ایران و ژاپن دیروز از ساعت14 در روابط عمومی فدراسیون فوتبال با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه مقرر شد دیدار دوستانه ایران و ژاپن روز 21 مهرماه 94 ساعت 17در ورزشگاه آزادی برگزار شود.همچنین تیم ملی فوتبال ایران در هتل آزادی و تیم ملی فوتبال ژاپن در هتل استقلال مستقر خواهند شد.
همچنین دیروز زمان و مکان برگزاری دو دیدار بعدی تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد.بر همین اساس تیم ملی ایران در تاریخ 21 آبان در ورزشگاه آزادی از هفته هفتم مقدماتی جام جهانی 2018 از ساعت 17 به مصاف تیم ملی ترکمنستان خواهد رفت.ضمن اینکه در ادامه این رقابت‌ها و از هفته هشتم مسابقات نیز تیم ملی در تاریخ 26 آبان در ورزشگاه فیلد باریگادای کشور گوام و از ساعت 15:30 به وقت محلی به مصاف این کشور خواهد رفت.
اسپانسر پرسپولیس باز هم معرفی نشد
حسین عبدی می‌گوید اسپانسر باشگاه پرسپولیس هنوز مشخص نشده است و زمانی که قرارداد بسته شود،‌ نام اسپانسر را اعلام خواهد کرد.حسین عبدی، سخنگوی هیئت مدیره پرسپولیس پس از اتمام جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه با عرض تسلیت به خانواده شهدای فاجعه منا اظهار کرد: کار گروهی در باشگاه پرسپولیس ادامه دارد و مشکلات را یکی پس از دیگری حل می‌کنیم. همیشه گفته‌ام مهم نیست با چه مبلغی قرارداد منعقد شود بلکه تعامل طرفین مهم‌تر است. هر دو طرف باید به تعهدات خود عمل کنند تا اتفاقات سال گذشته پیش نیاید. دوستان ما با تمام توان در حال انجام کارها هستند.
برانکو: تا آماده می‌شویم، لیگ تعطیل می‌شود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما تا به فرم خوب‌مان می‌رسیم، مسابقات لیگ برتر تعطیل می‌شود.برانکو ایوانکوویچ در مورد برنامه تمرینی این تیم در تعطیلات گفت: بازیکنان جوان خود را می‌بینیم. روزانه 2 نوبت تمرین خواهیم کرد و دو دیدار دوستانه هم خواهیم داشت.وی در مورد تعطیلی 20 روزه لیگ تاکید کرد: قطعا برای ما این تعطیلات خوشایند نیست. همین که به فرم می‌رسیم لیگ تعطیل می‌شود، مخصوصا اینکه 6 بازیکن ما به تیم ملی رفتند قطعا بازیکنان ما در تیم ملی تمرینات متفاوتی خواهند داشت. دوباره طول می‌کشد که به برنامه ما برسند.
خداحافظی قطعی ریوالدو  از استقلال
هافبک برزیلی استقلال از این تیم جدا شد.ریوالدو باربوسا دسوزا، هافبک برزیلی استقلال بعد از جلسه با علی نظری جویباری با استقلال قراردادش را فسخ کرد.این بازیکن از سوی پرویز مظلومی در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته بود.علی نظری جویباری معاون ورزشی استقلال  در مورد فسخ قرارداد باشگاه با ریوالدو اظهار داشت: ما در مورد پرونده ریوالدو به این نتیجه رسیدیم که هرچه زمان بگذرد بدتر می‌شود و فرداروزی او هم مثل توزی به فیفا شکایت می‌کند و آن وقت دیگر نمی‌شد پرونده را جمع کرد به همین دلیل تصمیم گرفتیم که امروز(دیروز) این قرارداد فسخ شود.ضمن اینکه  قرار بر این شد تا روزی که در استقلال بوده پولش را بدهیم .وی خاطرنشان کرد: با توجه به جدایی ریوالدو اکنون استقلال دو جای خالی دارد که یکی از آنها سهمیه آزاد ماست اما هنوز مظلومی درخواستی برای جذب بازیکن به ما نداده است.
مذاکره سیاه‌جامگان با قلعه‌نویی و کاظمی
مالک تیم فوتبال سیاه‌جامگان می‌گوید با امیر قلعه‌نویی و فرهاد کاظمی برای قبول هدایت این تیم صحبت کرده‌ است.محمد‌رضا عباسی  درباره احتمال حضور امیر قلعه‌نویی و فرهاد کاظمی در راس کادرفنی سیاه‌جامگان اظهار کرد: در ابتدا هدف ما تقویت کادر فنی بود که چنین چیزی امکانپذیر نبود. با نظر اکثریت اعضای هیئت مدیره دست به این کار زدیم؛ چرا که می‌خواهیم تیم از حالت شکست خارج شود و به این شرایط عادت نکند. سیاه‌جامگان دغدغه مردم مشهد است و آنها با پیروزی این تیم خوشحال می‌شوند.وی اضافه کرد: به جز قلعه‌نویی و فرهاد کاظمی با کسی صحبت نکرده‌ و پنهان کاری نداریم. احتمالا تا دو روز آینده سرمربی جدید تیم را معرفی کنیم. بطور مستقیم و غیرمستقیم با این مربیان صحبت شده و شرایط آنها را می‌دانیم و به دستمزدشان هم فکر کرده‌ایم.
سرنوشت اسکوچیچ در دست مدیریت فولاد
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید درباره ماندن یا رفتن دراگان اسکوچیچ از این تیم مدیریت باشگاه تصمیم می‌گیرد.علیرضا کاهکش  درباره احتمال جدایی اسکوچیچ از فولاد خوزستان به دلیل نتایج ضعیف اظهار کرد: درباره رفتن یا ماندن او نمی‌توانم اظهارنظر کنم؛ چرا که مدیریت باشگاه فولاد دراین‌باره تصمیم می‌گیرد.وی در پایان درباره بازیکن خارجی جدید فولاد گفت: هنوز موفق به گرفتن مجوز بازی برای این بازیکن خارجی نشده‌ایم و در حال پیگیری هستیم.