kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۱۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱

«فاطمیون» در خیابان «شهادت»

هفته گذشته، پیکر پاک پنج تن از مبارزان افغانستانی لشکر فاطمیون سپاه قدس که در نبرد با تکفیری‌ها و در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) به شهادت رسیده‌اند تشییع شد.

چهار نفر از این بزرگان، صبح روز پنجشنبه، 22 مرداد، در خیابان «شهادت» واقع در منطقه‌ «دولت‌آباد» تهران با حضور هزاران تن از مردم تشییع شدند و یکی دیگر از آنها دوشنبه بدرقه شد.
به گزارش مشرق، «مهدی احمدی»، «سلمان قلندری»، «اسماعیل حسینی» و «عبدالله دیداری» چهار تن از رزمند‌گان «لشکر فاطمیون» (یگان ویژه مدافعان حرمِ افغان تبار)، چند هفته‌ قبل، طی نبرد با پیروان اسلام آمریکایی و مزدوران سعودی در سوریه، بال در بال ملائک گشودند و پیکر آنان اخیرا به کشور بازگشت.
پیکر دو تن از مجاهدانِ فاطمی، از محله «دولت‌آباد» به زادگاهشان در «شریف آباد» (توابع ورامین) منتقل شد و دو شهید دیگر، در بهشت‌زهرا(س) در تهران دفن شدند.
همچنین صبح روز دوشنبه 26 مرداد هم پیکر مطهر شهید«ناصر حسینی» از شهدای مدافع حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در کنار همرزمانش، تا ظهور مولایش به امانت گذاشته شد .