kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۱۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
باهنر در اجلاس دبیران جبهه پیروان خط امام و رهبری:

فتنه و انحراف خط قرمز است

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر اینکه خط قرمز ما فتنه و انحراف است گفت: «برجام» نباید تبدیل به مجادله و تخطئه شود و اختلاف پدید آورد.

به گزارش فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری طی سخنانی در اجلاس دبیران استان‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: شورای هماهنگی اصولگرایان احتمالا تا پایان شهریور تشکیل می‌شود.
وی با اشاره به شرایط سیاسی کشور پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در انتخابات مجلس دهم اصلاح‌طلبان جدی حضور دارند.
نایب رئیس مجلس با تأکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان یادآور شد: اصولگرایان باید در انتخابات آینده با وحدت حضور پیدا کنند اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید از خود تنازل کنند و بر روی نقاط مشترک تأکید کنند، باید با زبان نرم با یکدیگر سخن بگوییم و خط قرمز ما فتنه و انحراف است.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به وحدت اصولگرایان و تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و گفت‌وگوهای بسیار مهمی میان اصولگرایان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان شهریور ماه ستاد مرکزی شورای هماهنگی اصولگرایان شکل گیرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش در زمینه برجام تصریح کرد: دیپلمات‌های ما 20 ماه است با سیاست راهبردی مقام معظم رهبری که نرمش قهرمانانه نام گرفت کار مذاکرات هسته‌ای را پیش بردند و در صداقت و امانت‌داری و تعهد و تخصص تیم مذاکره‌کننده شک و شبهه‌ای وجود ندارد.
وی تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تأکید داشتند که مذاکرات و برجام نباید مایه اختلافات داخلی شود، این تذکر رهبر معظم انقلاب در واقع حکم حکومتی است.