kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۱۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
فرمانده هوافضای سپاه پاسداران:

رزمایش بزرگ موشکی به زودی برگزار می‌شود

فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری رزمایش بزرگ موشکی بالستیک در آینده نزدیک خبر داد.
قائم‌شهر- خبرنگار کیهان:

سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده در مراسم شهدای مسجد باب‌الحوائج قائم‌شهر ثبات ایران در منطقه را مرهون فداکاری و مجاهدت شهدا دانست و تاکید کرد: برخلاف ادعای برخی افراد که سپاه در بحث رزمایش موشکی و فعالیت‌‌های نظامی کوتاه آمده است، سپاه پاسداران به زودی این رزمایش را که به خار چشم دشمنان تبدیل شده است به اجرا خواهد گذاشت.
وی تصریح کرد با وجود اقدامات و توفیقات مستمر در تولید و آزمایشات موشکی، بحث رسانه‌ای کردن اقدامات موشکی خارج از مدیریت سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح و در اختیار رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی است.
وی با طرح این سؤال که بزرگ‌ترین تهدید امروز کشور ما چه چیزی می‌تواند باشد گفت: این تهدید قطعا احتمال حمله نظامی آمریکا و اسرائیل نیست چون آنها آنقدر آسیب‌پذیر هستند که جرأت این کار را ندارند.
حاجی‌زاده تاکید کرد: مسئله اقتصادی هم نمی‌تواند باشد چون با اراده قوی ملت و با بهره‌گیری از جوانان و نخبگان می‌توان بر این مسئله فائق نیز آمد، لذا تهدید اصلی و اساسی نفوذ آمریکا در کشورمان است که نباید به همین خاطر به آمریکا اعتماد کنیم و به وعده‌هایشان خوش‌بین باشیم. چرا که این نفوذ آغاز بدبختی‌ها خواهد بود.
وی در عین حال به آن دسته از افرادی که متأسفانه همپای کارشناسان سازمان سیا معتقدند باید به آمریکا نزدیک شد و با آن ارتباط برقرار کرد هشدار داد و گفت: این‌ها باید بدانند که این دیدگاه بدترین خیانت و توهین به ملت بزرگ ایران است.
فرمانده هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عزم راسخ سپاه در افزایش و توسعه توانمندی‌های نظامی و موشکی گفت: ملت انقلابی و نیروهای مسلح با بصیرت کامل اجازه نفوذ آمریکا در ایران را نخواهند داد