kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۱۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

اخبار کوتاه از فوتبال

تاکید مجدد هیئت مدیره پرسپولیس بر حمایت از برانکو
عضو هیئت مدیره باشگاه پر‌سپولیس پس از سومین باخت پرسپولیس و تثبیت قعرنشینی این تیم در قعر جدول رده‌بندی می‌گوید که حمایت هیئت مدیره از برانکو ایوانکوویچ دو چندان شده است.محمدرضا زادمهر درباره وضعیت برانکو ایوانکوویچ پس از این باخت ا‌ضافه‌ کرد‌: مطمئنا حمایت هیئت مدیره از برانکو ایوانکوویچ دو چندان خواهد شد. می‌دانیم که تیم‌مان زیبا و تماشاگر پسند بازی می‌کند، ولی در مواقعی شانس با تیم ما یار نیست و البته اشتباهات تاثیرگذار داوری هم به ضرر تیم ما هم رخ می‌دهد. برانکو که نمی‌تواند با اشتباهات داوری بجنگد. به نظر من او تاثیرات مثبت خوبی در تیم ما داشته است. آن چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که هو‌اد‌ا‌ران با صبوری از تیم‌شان حمایت می‌کنند.
اصفهانیان: اعلام پنالتی علیه پرسپولیس اشتباه بود
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: طبق گزارش ناظر بازی علیرضا فغانی به اشتباه به سود ذوب‌آهن اعلام پنالتی کرده و قطعا با او برخورد می‌کنیم اما نباید داور را مقصر شکست پرسپولیس بدانیم.فریدون اصفهانیان درباره‌ دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن و عملکرد علیرضا فغانی در این دیدار، گفت: عملکرد فغانی تا دقایق پایانی این بازی خوب بود اما طبق گزارشی که ناظر بازی ارائه کرده، او در صحنه خطای پنالتی به سود ذوب‌آهن اشتباه کرده و توپ به دست محسن بنگر برخورد نکرده است. شاید اشتباهات دیگری در طول بازی رخ داده باشد اما این اشتباهات تاثیرگذار نبودند.
خطیبی از سیاه‌جامگان رفت
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرد.رسول خطیبی پس از بازی هفته چهارم سیاه‌جامگان و گسترش فولاد تبریز که با شکست یک بر صفر تیم مشهدی همراه بود به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرد و باشگاه سیاه‌جامگان نیز با استعفای او موافقت کرد.عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان ضمن تایید این خبر گفت: در حال حاضر تیم زیرنظر سعید رمضانی، مدیر ورزشی تیم اداره می‌شود. به هر حال بعد از هفته پنجم که لیگ برای مدتی تعطیل می‌شود می‌توانیم با حوصله سرمربی موردنظرمان را انتخاب کنیم.