kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۱۲۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

رئیس‌جمهور هفته جاری به همدان سفر می‌کند

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان اعلام کرد: رئیس‌جمهور هفته آینده به استان همدان سفر می‌کند.
همدان- خبرنگار کیهان:

«محمدابراهیم الهی‌تبار» در جلسه شورای اداری شهرستان همدان، افزود: سفر حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، به همدان، روز سه‌شنبه آینده سوم شهریورماه انجام می‌شود.
وی ادامه داد: سفر رئیس‌جمهور به همدان یک‌روزه بوده و دیدار عمومی و سخنرانی در اجتماع مردم استان مهمترین برنامه سفر دکتر روحانی خواهد بود.
الهی‌تبار اضافه کرد: چند تن از وزرا و اعضای هیئت دولت، رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.
وی یادآور شد: سفر رئیس‌جمهور مصادف با هفته دولت بوده و همچنین با فاصله دو روز از سالروز تولد بوعلی‌ سینا، روز همدان و روز پزشک انجام می‌شود.
معاون استاندار همدان تاکید کرد: همزمان با این سفر، چند طرح و پروژه عمرانی در استان به بهره‌برداری رسیده و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.
استاندار همدان نیز گفت: در سفر رئیس‌جمهور به این استان طرح‌های شاخصی که به تصویب رسیده نهایی می‌شوند. محمدناصر نیکبخت افزود: در این سفر تصمیماتی که برای استان همدان گرفته می‌شود در مقایسه با سایر مصوبات سفرهای قبلی متفاوت خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه 21 طرح به ارزش هزار و 50 میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود، ادامه داد: 14 طرح به ارزش هزار و 813 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.
از سوی دیگر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان از راه‌اندازی مجهزترین مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب در غرب کشور همزمان با سفر رئیس‌جمهور به همدان خبر داد.
دکتر حبیب‌الله موسوی‌بهار افزود: بیمارستان فوق تخصصی قلب مرحوم فرشچیان به عنوان یکی از مراکز کم‌نظیر در کشور و بی‌نظیر در منطقه غرب ایران، از پروژه‌های اخیر بهداشت و درمان است که از سال 86 آغاز شده و همزمان با حضور دکتر روحانی در استان و توسط وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری می‌رسد.