kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۱۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹

تشییع پیکر 8 شهید در شهرهای مختلف کشور

پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم پنجشنبه با حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم شهیدپرور محمدشهر استان البرز تشییع شد.

به گزارش ایرنا، شهیدان والامقام «شیرحسین ابراهیمی» و «سیدعلی حسینی» تبعه کشور افغانستان هفته جاری در کشور سوریه به شهادت رسیدند.
پیکرهای این دو شهید والامقام پس از انتقال به استان البرز با حضور خانواده‌های آنان و قشرهای مختلف مردم و مسئولان تشییع و در گلزار شهدای امامزاده عبدالله(ع) محمدشهر به خاک سپرده شدند.
مردم شهیدپرور محمدشهر در این آیین با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات تکفیری‌ها و عوامل سرسپرده استکبار جهانی را در کشورهای اسلامی سوریه و عراق محکوم کردند.
تشییع پیکر دو شهید غواص در نوشهر
پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام غواص دوران دفاع مقدس پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در شهر رویان از توابع شهرستان نور تشییع و به خاک سپرده شد.
آیین تشییع پیکر این شهیدان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، مدیران اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی از میدان اصلی این شهر تشییع و در گلزار شهدای رویان به خاک سپرده شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نور در حاشیه آیین تشییع پیکر این شهدا گفت: این دو شهید گمنام به عنوان نیروهای غواص و خط‌شکن بسیجی در عملیات کربلای 4 منطقه ام‌الرصاص شلمچه شرکت کرده بودند.
حسین زالپولی افزود: نیروهای ستاد جست‌وجوی مفقودین و ستاد کل نیروهای مسلح پس از 29 سال پیکر مطهر این دو شهید والامقام را به زادگاهشان بازگرداندند.
همچنین به گزارش خبرنگار کیهان از همدان پیکر پاک 4 شهید  گمنام نیز در دو نقطه استان همدان تشییع شد.
به گزارش خبرنگار ما پیکر مطهر دو شهید گمنام در روستای اسلام‌آباد و دو شهید گمنام دیگر در روستای شیرین‌سو از توابع شهرستان کبودرآهنگ تشییع شد.
این دو شهید از شهدای تازه تفحص شده هستند که پیکر آنان در میان استقبال گرم مردم همیشه در صحنه کبودرآهنگ وارد این شهرستان شد.