kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
رئیس کمیته امداد:

مسئولان باید از دیدن وضع محرومان خجالت بکشند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: چند صد هزار میلیارد تومان معوقات بانکی داریم در صورتی که پابرهنگان برای دریافت پنج میلیون تومان با مشکلاتی مواجه می‌شوند.


 پرویز فتاح در شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشکده فنی دانشگاه تهران با اشاره به توجه امام به پابرهنگان و مستمندان اظهار داشت: ما مسئولین وظیفه داریم تا پای جان به این طرفداران نظام خدمت کنیم و این امر صدقه سری و ترحم نمی‌خواهد بلکه نیازمند عقلانیت و تدبیر است.
فتاح افزود: این امر نگاه عدالت‌محور و همت مسئولین را می‌خواهد و باید مسئولان در کنار محرومان حضور یابند و وضعیت آنها را ببینند و خجالت بکشند.
وی در انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: چند صد هزار میلیارد تومان معوقات بانکی داریم در صورتی که این پابرهنگان در مواقعی برای دریافت پنج میلیون تومان با مشکلاتی مواجه می‌شوند.
فتاح در تشریح رسالت‌های دانشجو گفت: دانشجو همیشه باید آرمان‌گرا و طرفدار محرومان باشد کما این که از اول انقلاب هم دانشجویان در گروه‌های جهادی در مناطق دوردست حاضر شده و خدمت می‌کردند و ما خواهشمندیم که این حضور در مناطق محروم ادامه یابد.