kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

اخبار کوتاه از فوتبال


حمایت کمیته فنی پرسپولیس از مربی کروات
جلسه کمیته فنی پرسپولیس با حضور برانکو برگزار شد. صبح امروز اعضای کمیته فنی پرسپولیس متشکل از علی‌اکبر طاهری، حسین عبدی و جعفر کاشانی جلسه‌ای را با حضور برانکو ایوانکوویچ و همین طور دستیارش مصطفی قنبرپور برگزار کردند تا درباره نتایج ضعیف پرسپولیس در هفته‌های گذشته بحث و تبادل نظر کنند. در این جلسه برانکو ایوانکوویچ با پخش صحنه‌هایی از بازی‌های پرسپولیس، نقاط ضعف و قوت تیمش را به اعضای کمیته فنی نشان داد. او همچنین درباره اشتباهات داوری نیز صحبت کرد. همچنین در این جلسه علی‌اکبر طاهری قول حمایت همه جانبه را به برانکو ایوانکوویچ داد.
منصوریان یک سال دیگر از استقلال دورتر شد
علیرضا منصوریان قراردادش را با باشگاه نفت تهران تا پایان فصل آینده تمدید کرد. صبح دیروز نشست مشترکی بین مسئولان باشگاه نفت تهران و علیرضا منصوریان برگزار شد که تمدید قرار داد سرمربی زردپوشان پایتخت یکی از نتایج این نشست بود.منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران، در خصوص این نشست گفت: در این نشست و در راستای سیاست‌های مدون باشگاه نفت تهران که یکی از اصول اصلی آن ثبات در باشگاه و تیم است و همچنین نتایج درخشان منصوریان با تیم نفت در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، قرارداد علیرضا منصوریان با باشگاه نفت که دوساله بود در قالب یک الحاقیه به سه سال ارتقا پیدا کرد که بر این اساس قرار داد سرمربی تیم تا پایان فصل 95-96 تمدید شد.
آسیب‌دیدگی کار دست دو پرسپولیسی داد
میزان آسیب‌دیدگی وحید حیدریه و لوکا ماریچ با انجام MRI مشخص شد و بر این اساس عنوان می‌شود که وحید حیدریه از هفته ششم و ماریچ احتمالا از جام حذفی در اختیار کادر فنی خواهند بود. وحید حیدریه به دلیل خطای شدید بازیکن سپاهان از ناحیه مچ پا دچار پاره‌گی رباط شده است و انتظار می‌رود این بازیکن از بازی با سایپا در هفته ششم بازی‌ها در 23 شهریور در اختیار کادر فنی قرار گیرد.همچنین تصویربرداری انجام شده در مورد لوکا ماریچ آسیب‌دیدگی در ناحیه عضله دو قلوی پا را نشان داد. زمان مورد نیاز برای بهبود این آسیب‌دیدگی نیز حدود دو هفته است و در صورت تحقق این امر پیش‌بینی می‌شود او در جام حذفی در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.
جلسه استقلالی‌ها برای فرار از خطر کسر امتیاز
مسئولان استقلال قصد دارند با ارائه مستندات به فیفا از خطر کسر امتیاز فرار کنند. جلسه دیروز  هیئت مدیره استقلال در حالی برگزار شد که علی‌اصغر مانوسی‌فر مسئول امور بین‌الملل استقلال به درخواست اعضای هیئت‌مدیره حضور داشت تا گزارش کاملی در مورد بدهی به 6-5 بازیکن خارجی ارائه دهد. سخنگوی باشگاه استقلال با اعلام این خبر گفت: با توجه به پرونده‌هایی که در مورد بدهی به بازیکنان خارجی وجود دارد، جلسه فوری با حضور مانوسی‌فر برگزار کردیم و قرار شد مستندات‌مان را به فیفا ارائه کرده تا در خطر کسر امتیاز قرار نگیریم.
برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام شهدا
مراسم قرعه‌کشی جام شهدا با حضور نمایندگان ۴ تیم پرسپولیس، تراکتورسازی، راه‌آهن و ذوب‌آهن برگزار شد. مراسم قرعه‌کشی جام شهدا دیروز با حضور نمایندگان 4 تیم پرسپولیس، تراکتورسازی، راه‌آهن و ذوب‌آهن برگزار شد که بر این اساس در دور اول پرسپولیس با راه آهن 8 شهریور و تراکتورسازی با ذوب آهن 9 شهریور و 11 شهریور دیدار رده‌بندی و سیزدهم نیز فینال برگزار می‌شود.جام شهدا از 8 تا 13 شهریور ماه در ورزشگاه تختی تهران یا دستگردی برگزار خواهد شد.همچنین دیدار فینال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
دعوت از ساحلی بازان ایران به جام بین قاره‌ای
رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی از دعوت تیم ملی فوتبال ساحلی به جام بین قاره‌ای 2015 امارات خبر داد. شهریاری درخصوص بازی‌های پیش رو تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: هفته گذشته دعوتنامه‌ای از طرف سازمان جهانی دریافت کردیم که در آن ضمن تشکر از فعالیت‌های ایران در این زمینه از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره‌ای جهان که اواسط آبان ماه برگزار می‌شود، دعوت شد تا در این مسابقات حضور داشته باشد .
کامرانی‌فر عضو  جدیدکمیته داوران
حسن کامرانی فر به پیشنهاد رئیس کمیته داوران و تایید هیئت رئیسه فدراسیون به عضویت کمیته داوران درآمد. کمیته داوران تا پیش از این  6 عضو داشت که دیروز عضو هفتم این کمیته بطور رسمی معرفی شد. این درحالی است که هدایت ممبینی و مسعود مرادی دو عضو کمیته داوران در رسانه‌ها اعلام کرده‌اند دیگر با کمیته داوران همکاری نمی‌کنند و اگر این دو استعفایشان را بطور رسمی به فدراسیون ارائه کنند کمیته داوران باید دو عضو دیگر به جای آن‌ها انتخاب کند.