kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
واکنش سرمربی اسبق تیم ملی به اظهارات کفاشیان و مدیر تیم ملی

مایلی‌کهن: کی‌روش برای مسابقات تیم ملی هم نیاید!(گفت و گو)


سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران دیروز در تازه ترین اظهارات خود ‌‌‌‌گلایه‌هایش را صراحتا به زبان ‌آورد و صریح و صحیح نقدهایش را بیان کرد. گزیده‌ای از صحبت‌های مایلی‌کهن در ادامه می‌آید:
* در پرسپولیس شاهد حضور افرادی به عنوان مدیر هستیم که حتی با ورزش و مدیریت ورزشی بیگانه هستند. سؤال من این است چرا یک بار پرسپولیس را برای مدیریت به من نمی‌دهند. من که 33 سال است در ورزش حضور دارم و مدیریت ورزشی کرده‌ام.
* افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم ملی می‌گوید تیم ملی امکانات و خودروی VIP ندارد. آقای پیروانی زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم تیم ملی ما در هتل 10 ستاره خوابگاه نصرت اقامت داشت که در هر اتاق آن 8-9 بازیکن می‌خوابیدند. ما در زمین تمرین گلف تمرین می‌کردیم.
* آقای مدیر تیم ملی زمین کمپ تیم‌های ملی مناسب نیست؟ ولی ما در زمین گلف تمرین می‌کردیم. تیم ملی ما زمانی که اکثر کشورهای دنیا اعلام کردند به خاطر ویروس ابولا به کشور آفریقای جنوبی سفر نکنید در این کشور اردو زد و در فیلم‌هایی که موجود است تیم ملی در زمینی تمرین می‌کرد که به درد گاوچرانی می‌خورد.
* آقای کی‌روش که دو سه ماهی است در ایران حضور ندارد و بعد هم که می‌آید یقه همه را می‌گیرد. می‌گویند باید به او احترام گذاشت. احترام دو طرفه است مگر قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی که تیم ملی به مشکل خورده بود ما در تمرینات تیم ملی حاضر نشدیم اما احترامی ندیدیم. مگر کی‌روش به هموطن من امید نمازی بی‌احترامی نکرد و گفت عباس‌آقا تدارکاتچی تیم ملی هم می‌تواند کار او را انجام دهد. خب من هم می‌گویم عباس‌آقا می‌توانست تیم ملی ما را در جام جهانی در گروه 4 تیمی چهارم کند نه پنجم.
* اگر یک مربی ایرانی به جای کی‌روش بود و با ترکمنستان مساوی می‌کردیم بیچاره‌اش می‌کردند. کی‌روش حقوق می‌گیرد که در ایران باشد حتی اگر بیکار هم باشد موظف است در کشور ما حضور داشته باشد. البته مشکل او نیست مشکل کسانی هستند که با او برخوردی نمی‌کنند. اکنون می‌گفتند مکزیک او را می‌خواهد. می‌دانید مکزیک به سرمربی تیم ملی‌اش 200 هزار دلار بیشتر نمی‌دهد نه 2 و نیم میلیون یورو.
* حالا که آقای کفاشیان می‌گوید کی‌روش با ایران در تماس است پس چرا برای مسابقات به ایران بیاید کی‌روش می‌تواند بدون حضور فیزیکی تیم ملی را هدایت کند و برای بازی‌های تیم ملی هم به ایران نیاید. وقتی هم حضور فیزیکی دارد که می‌گوید من را گروگان گرفته‌اند.