kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

اخبار کوتاه از فوتبال


استیلی سرمربی جدید ملوانان
پس از آنکه امیر قلعه‌نویی در پی توافق با هیئت مدیره باشگاه ملوان از سرمربیگری این تیم به صورت توافقی جدا شد،حمید استیلی به عنوان سرمربی هدایت ملوانان را برعهده گرفت.امیر قلعه‌نویی که از ابتدای فصل پانزدهم به عنوان سرمربی هدایت تیم فوتبال ملوان انزلی را بر عهده گرفته بود، در پی نشست یک‌شنبه شب با دنیامالی رئیس هیئت مدیره و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه ملوان انزلی، به صورت توافقی از این تیم جدا شد.پس از اتفاق اعضای هیئت مدیره این باشگاه با پیشنهاد دنیامالی و موافقت سایر اعضا حمید استیلی را به عنوان سرمربی جدید ملوانان انتخاب کردند.استیلی دیروز پس از حضور در انزلی وعقد قرارداد با ملوان گفت: در شرایط سختی به ملوان آمده‌ام تا این تیم قدیمی را که مردمان این شهر علاقه خاصی به آن دارند را هدایت کنم که این کار مرا سخت‌تر می‌کند. با توجه به پتانسیلی که در انزلی وجود دارد ما سعی می‌کنیم که از تمامی این پتانسیل یعنی هواداران آنها استفاده کنیم تا در بازی‌های پیش رو نتایج مناسبی را داشته باشیم و تیم را که از نقطه نظر بدنی در شرایط مناسبی به‌ سر نمی‌برد را ترمیم کنیم و من به آینده ملوان امیدوار هستم و با توجه به آن هدایت این تیم را قبول کردم.
همچنین پس از اینکه استیلی به عنوان سرمربی ملوان انتخاب شد، وی جواد زرینچه را به عنوان دستیارش معرفی کرد اما به علت اینکه فرزند مربی سابق استقلال در آمریکا دچار بیماری شده زرینچه از حضور در ملوان عذرخواهی کرد و اعلام کرد که باید چندین ماه در آمریکا به سر ببرد.پس از این استیلی هاشم حسینی‌نسب را با خود به انزلی برد و در کنار او قرار است صحبت‌هایی را با پایان رافت برای حضور در انزلی انجام دهد.
 اقدام شایسته  قلعه‌نویی
رئیس شورای شهر انزلی گفت: قلعه‌نویی با روحیه ورزشی از جمع ما جدا شد و حتی 33 میلیون تومان خود را به ملوان بخشید.بدیعی فر با بیان اینکه  باید از دنیامالی تشکر کنم که از تیم ملوان حمایت ویژه‌ای می‌کند،گفت: باید از قلعه‌نویی هم تشکر کنم که 2 هفته برای تیم ملوان زحمت کشید و حتی 33 میلیون تومانی که برای او در نظر گرفتیم را قبول نکرد و این پول را تقدیم به ملوان کرد تا کانکسی برای پزشک تیم ملوان در محل تمرین تیم تهیه شود و با روحیه اخلاقی و ورزشی از تیم ما جدا شدند. انتظار داریم که هوادارن ملوان از تیم و استیلی و بازیکنان مثل گذشته حمایت کنند تا فصل پرافتخاری را پشت سر بگذاریم. امیدواریم که با استیلی و همراهانش خاطره خوشی داشته باشیم و بتوانیم آسیایی شویم. همه مسئولان درکنار کادر فنی خواهند بود و همه تلاش می‌کنیم تیم ملوان سرافراز باشد.
بررسی قرارداد بازیکن سفارشی سایپا
هیات مدیره باشگاه سایپا عقد قرارداد با یک بازیکن سفارشی در تیم فوتبال این باشگاه را بررسی می‌کند.پس از آنکه اعلام شد سروش فیروزی بطور سفارشی با باشگاه سایپا قرارداد امضا کرده و مجید جلالی نیز اعلام کرد این بازیکن را در تست فنی رد کرده با این حال مشخص نیست که چگونه اسم او در فهرست اسامی بازیکنان سایپا در سازمان لیگ ثبت شده است.از این رو هیئت مدیره باشگاه سایپا قرار است به موضوع حضور این بازیکن در تیم سایپا رسیدگی ویژه کند. بازیکنی که چند روز پیش قراردادش در باشگاه سایپا فسخ شد!
پیشنهاد جلالی احتمالا اجرایی می‌شود
پیشنهاد سرمربی تیم فوتبال سایپا برای افزایش بازیکنان نیمکت‌نشین در لیگ برتر به احتمال فراوان در نیم‌فصل دوم لیگ اجرایی می‌شود.
رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال  با اشاره به پیشنهاد مجید جلالی برای افزایش بازیکنان نیمکت‌نشین در لیگ برتر گفت: پیشنهاد جلالی یک پیشنهاد کارشناسی تلقی می‌شود که می‌تواند از نظر روحی و روانی به بازیکنان جوان کمک کند. در جام‌های جهانی نیز تمام بازیکنانی که از یک کشور به مسابقات اعزام می‌شوند حق حضور روی نیمکت تیم ملی کشورشان را دارند اما همه آنها حق حضور در میدان را ندارند. نصیرزاده با اشاره به شرایط نیمکت‌های حاضر در ورزشگاه‌های ایران گفت: به احتمال فراوان با تدوین آیین‌نامه جدید مسابقات پیشنهاد مجید جلالی از نیم‌فصل دوم لیگ برتر اجرایی خواهد شد البته این مسئله مستلزم گسترش سخت‌افزارهای نیمکت‌ها هم هست یعنی اینکه نیمکت‌های ورزشگاه‌ها به جای اینکه یک ردیف داشته باشند در دو ردیف ساخته شوند تا تعداد بازیکنان نیمکت‌نشین بیشتری بتوانند کنار زمین روی نیمکت حضور داشته باشند.