kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۲۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

پلیس راهور ناجا به منظور تسهیل در تردد شهروندان در جاده‌های برون‌شهری تمهیدات ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.


سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برای تسهیل در تردد شهروندان در جاده‌های برون‌شهری را به این شرح اعلام کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 جمعه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است.به گفته سرهنگ رحمانی تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 جمعه تا ساعت 2 بامداد شنبه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام پلیس راه از ساعت 17:30 جمعه الی ساعت 2 بامداد شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
تردد کلیه تریلرها در محور هراز نیز ممنوع است.
 همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
 رحمانی افزود: تردد کلیه تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.در محور اردبیل به آستارا و بالعکس هم تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 روز جمعه ممنوع است.