kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد

کشف ۶۶۹ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات پلیسی

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام جزئیاتی از دو عملیات پلیسی از کشف ۶۶۵ کیلوگرم تریاک و ۴ کیلوگرم شیشه در این عملیات‌ها خبر داد.



سردار محسن خانچرلی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به عملیات روز دوشنبه پلیس اظهار داشت: صبح روز دوشنبه و در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مأموران کلانتری بخش صفادشت با انجام اقدامات اطلاعاتی در جریان بارگیری یک محموله مواد افیونی قرار گرفتند که از شیراز به‌مقصد غرب استان تهران بارگیری شده بود.
وی افزود: مأموران بعد از کنترل مسیرهای ورودی و خروجی منتهی به شهرستان ملارد و صفادشت به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و آن را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: مأموران پلیس پس از توقیف خودرو و دستگیری راننده و سرنشین آن، در بازرسی دقیق از این خودرو تعداد ۶۵ بسته ۱۰ کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک، ۲ دستگاه گوشی همراه و تعداد ۱۵ عدد سیم‌کارت صفر و استفاده نشده را کشف کردند.
خانچرلی در ادامه به عملیات پلیسی دیگری که به کشف ۴ کیلوگرم شیشه منتهی شد، پرداخت و گفت: به‌دنبال گزارش‌های متعدد در خصوص فعالیت یک باند توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی به‌منظور کشف مخفیگاه متهمان، افزود: پس از به دست آمدن اطلاعات تکمیلی، مأموران پلیس در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، با هجوم به مخفیگاه متهمان توانستند ۳ قاچاقچی را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت:‌ مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 4 کیلو و ۲۰۵ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک قبضه سلاح کلاش را کشف کردند.