kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

اسرائیل تمام متهمان پرونده کودک‌سوزی را آزاد کرد!

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی تمام متهمان به دست داشتن در جنایت سوزاندن خانواده «دوابشه» را بدون صدور هیچ حکمی آزاد کردند!


به گزارش خبرگزاری‌‌ها، به نقل از خبرگزاری فرانسه، نیروهای امنیتی اسرائیل روز دوشنبه تمامی شهرک‌نشینان وابسته به گروه‌های راست تندرو و متهمان شرکت‌کننده در سوزاندن «علی سعد دوابشه» نوزاد شیرخوار و 18 ماهه فلسطینی را که در روستای دوما در نابلس هدف حمله قرار گرفتند، آزاد کردند. آزادی این افراد آن هم کمتر از 10 روز از دستگیری نشان می‌دهد بازداشت آنها تنها یک اقدام نمایشی بوده و هدف از آن مجازات عاملان این جنایت نبوده است.
به گزارش خبرگزاری قدس، مسئولان رژیم صهیونیستی در حالی متهمانی که در جنایت «درما» دست داشتند و آزاد کردند که این جنایت باعث به شهادت رسیدن پدر و کودک 18 ماهه خانواده دوابشه شد وحال همسر و فرزند 4 ساله خانواده نیز وخیم گزارش شده است. عاملان این جنایت این خانواده را زنده زنده در آتش سوزاندند. برخی از منابع خبری از شهادت خانم «ریهام دوابشه» مادر علی دوابشه خبر دادند که ساعاتی بعد این خبر تکذیب شد.
هتک حرمت حرم حضرت ابراهیم(ع)
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ورود به حرم حضرت ابراهیم(ع) به این آستان مقدس هتک حرمت کرد.
«موشه یعلون»، صبح روز گذشته وقتی با بی‌احترامی وارد حرم حضرت ابراهیم(ع) شد، یک صهیونیست دیگر خود را به روی خودروی حامل وزیر جنگ رژیم انداخت.
این شخص «موشه یعلون» را انسان ضعیفی قلمداد کرد و از او خواست در برابر مسلمانان موضع تندتری داشته باشد!
نظامیان صهیونیست همچنین با گاز اشک‌آور و باتوم به نگهبانان مسجدالاقصی و جوانان فلسطینی در این مسجد شریف حمله کردند.
در این حمله سه نگبهان مسجدالاقصی زخمی شدند.
اتحادیه عرب در بیانیه‌ای اعلام کرد که حدود ‍11 هزار حمله از آغاز سال 2015 توسط شهرک‌نشین‌ها به فلسطینی‌ها صورت گرفته است.