kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


 * نباید حتی یک ثانیه برنامه‌های دفاعی ما مخصوصا دستاوردهای پویندگان راه شهید طهرانی‌مقدم تعطیل شود!
0478---0912
* با اینکه فردی انقلابی نبوده و نیستم فقط از روی تجربه عرض می‌کنم خیری که به دست آمریکا باشد در نهایت برای کشور خسران خواهد بود در ضمن به این خیمه‌شب‌بازی‌های سیاسی در داخل آمریکا نباید دل بست.
6740---0911
 * آقای ظریف در شورای روابط خارجی گفته است قطعنامه 2231 قابل نقض است ولی نقض آن برای کسی صرف ندارد ولی آن‌قدر که ما در یاد داریم ‌گفته می‌شد قطعنامه ضمانت اجرای برجام است!
3104---0912
* در جنگ زرگری که 5+1 و صهیونیست‌ها به راه انداخته‌اند صهیونیست‌ها به ظاهر ابراز ناراحتی می‌کنند. این فقط ظاهر قضیه است و همه از این توافق راضی هستند تا برای ایران از این طریق محدودیت ایجاد کنند. پرونده هسته‌ای ما به سرنوشت یکایک مردم گره‌خورده و هر طور پیش رود با مردم سروکار دارد، و به تصمیم‌گیری مجلس نیازمند است. مجلس باید در این زمینه واکاوی کند و اشکالات برجام را مشخص کند.
مسعود اصغری‌کیا
* این توافق‌نامه بیش از آنکه بخواهد تحریم‌ها را بردارد و مشکل ما را حل کند، امنیت ملی را به خطر می‌اندازد، اسرار ایران را به دشمنان می‌دهد، توان و بازدارندگی ایران را به شدت محدود می‌کند و دست و پای ما را می‌بندد و آسیب‌پذیری ایران را در تهاجمات آتی بیشتر می‌کند و بازگشت از این شرایط هم به سالها زمان نیاز دارد.
حسین احمدی
 * آقای روحانی جنابعالی که از سال 82 دست‌اندرکار مسائل هسته‌ای بودید، لطفا مسببین این گرفتاری‌ها را معرفی کرده و دستور دهید آنها را مجازات کنند. یعنی همان دولتی که سانتریفیوژهای آلوده را در همان ابتدا خریداری کرد و بهانه به دست دشمنان داد.
تهرانی
* اگر قرار بر پذیرش چنین توافق توقف‌‌آوری بود خطوط قرمز نظام تعیین و ابلاغ نمی‌شد.
3104---0912
 سخنگوی وزارت ارشاد گفته لغو ممنوعیت فعالیت خبرنگاران بی‌بی‌سی کوتاه مدت و فقط برای ساختن یک مستند هسته‌ای است ولی به نظر می‌رسد این کار صرفا برای شناخت عکس‌العمل مردم است بی‌بی‌سی همیشه دنبال جاسوسی و کشف اخبار در کشور ماست. رسانه خبیث بی‌بی‌سی در سالهای قبل هم رسانه‌ای ضدحاکمیت ایران اسلامی بود. حال چطور به او مجوز فعالیت داده می‌شود اما به روزنامه‌ای که حرف دل مردم را می‌زند و حقایق را بازگو می‌کند (کیهان) تذکر می‌دهند؟!
ایرانی
* چرا باید نشریات و سایت‌هایی مثل 9 دی، کیهان و رجانیوز به دلیل نقد علمی و منطقی توافق هسته‌ای تعطیل و یا مورد تذکر واقع بشوند ولی به رادیو بی‌بی‌سی با آن همه سابقه خیانت به نظام و مردم برای ورود به کشورمان مجوز داده بشود! مسئولان امر چگونه کارهای غلط خود را توجیه می‌کنند؟
گودرزی
* منتقدان برجام آماج توهین، تحقیر، تهمت و... لشکر رسانه‌ای روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی دولت قرار گرفته‌اند انسان احساس می‌کند شعبان بی‌مخ‌ها با نقاب رسانه ظاهر شده‌اند.
3104---0912
* آقایان شعار می‌دهند ممیزی باید دست مردم باشد پس چرا خودشان رأسا بعضی از رسانه‌ها را به تعطیلی می‌کشانند؟
8895---0919
* این شیوه برخورد دولت با رسانه‌ها که دهان منتقدین را می‌بندد و راه را برای نشریات طرفدار رابطه با آمریکا هموار می‌کند نهایت کار به تک‌صدایی غربگرایان خواهد انجامید. چیزی که ماهیت انقلاب آن را پس خواهد زد.
8112---0911
* انحراف دولت بازرگان از خط امام و انقلاب بعدها در دولت بنی‌صدر و خاتمی تکرار شد اگر چه هزینه‌هایی روی دست نظام گذاشت ولی انقلاب بیمه شد انحراف افراد نفوذی هم چند روزی فرصت جولان خواهد داشت ولی محکوم به شکست است. باطل رفتنی و حق ماندنی است.
9005---0913
* از وقتی که دولت در تداوم راه مسکن مهر سنگ‌اندازی و این پروژه را متوقف کرد کرایه‌خانه‌ها دو برابر شده است. به خدا قسم شرمنده خانواده شده‌ایم و معلوم نیست تا آخر بتوانیم صاحبخانه بشویم. ما امیدوار شده بودیم.
8847---0919
* من یک جانباز 55 درصدم و متأسفانه تمام فرزندانم بیکارند ولی کسانی که حتی یک روز هم در جبهه‌ها حضور نداشته‌اند گاه تمام بستگانشان تا درجه 3 در پست‌های گوناگون دولتی مشغول به کارند. به راستی چرا؟
کاوس فلاحی- یاسوج
* تاکنون از حقوق خردادماه بازنشستگان فولاد اصفهان که در تیرماه می‌بایست واریز می‌شد خبری نشده است و متأسفانه کسی هم پاسخگو نیست. چرا!
آقایی- نجف‌آباد
* مدت 6 ماه است که در لوله‌های آب شرب اهالی منطقه اصیل‌آباد شهریار جنب منبع آب از صبح تا 12 شب فقط هوا جریان دارد و از نیمه‌شب به بعد مقدار کمی آب می‌آید. مکاتبات اداری و مراجعات حضوری با مسئولین آبفا و فرمانداری شهریار نتیجه‌اش وعده‌های غیرعملی بوده است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.
جمعی از اهالی محل
* در شهرستان اهواز مردم ساکن شهر گرمای شدید هوا و طوفان ریزگردها را که روز روشن را به شب تبدیل می‌کند به جان می‌خرند و زندگی می‌کنند ولی متأسفانه دیده نشده که دولت و مسئولان شهروندان این منطقه را درک کرده و در ساعات کاری کارمندان و کارگران این شهرستان تخفیف بدهند.
یک کارمند دولت
* شهرک بهارستان گنبد کاووس مورد بی‌مهری برخی مسئولین شهر قرار گرفته است. با اینکه فاصله شهرک با شهر فقط کمربندی شهید صیادشیرازی است متأسفانه خدمات‌رسانی به این شهرک از جمله وضعیت آسفالت، برق، سرویس عمومی و... بسیار ضعیف است. دوربرگردان‌های کمربندی شهید صیادشیرازی نیز غیر استاندارد است و با توجه به تردد کامیونهای سنگین از آن هر لحظه باید منتظر حادثه‌ای بود. قبل از وقوع لازم است مسئولین امر تدبیری نمایند.
ابراهیم مهربانی- گنبدکاووس