kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

برنامه‌های ویژه اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی برای تروریسم(اخبار ادبی و هنری)

مدیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی از برنامه‌ریزی گسترده برای اجرای برنامه‌های این نشست بین‌المللی در تهران خبر داد .


علي كريميان مديركل اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي اسلامي در نشستی خبری از افتتاح نمايشگاه فناوري رسانه، تكريم از خانواده‌هاي شهدا، بزرگداشت پيشكسوتان عرصه رسانه، معرفي رسانه مقاومت نمونه و فيلمساز برتر جهان اسلام به عنوان مهمترين فعاليت‌هاي اين دوره هشتمين اجلاس مجمع عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي اسلامي نام برد.
وی افزود: امسال حال و هواي نشست با موضوعاتي كه در منطقه جهان اسلام اتفاق مي‌افتد ارتباط خواهد داشت. از جمله مواردي كه مي‌توان به آن اشاره كرد موضوع اسلام‌هراسي و توهين به پيامبر در برنامه رسانه‌هاي غربي است. برنامه‌هايي كه تلاش كردند چهره خشن از اسلام ارائه كنند و هدف آنها بيان ارتباط بين اسلام با تروريست بوده است.
به گفته وی، در اين نشست 9 نفر از بهترين خبرنگاران كه در ميدان نبرد با استكبار در عراق، سوريه، فلسطين و يمن به شهادت رسيدند معرفي و از خانواده‌هايشان قدرداني خواهد شد.
مديركل اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي اسلامي گفت: مجمع عمومي اتحاديه از 24 الي27 مرداد برگزار خواهد شد كه برنامه‌هاي متنوعي را در اين سه روز خواهيم داشت. از جمله اين برنامه‌ها مي‌توان به برگزاري ششمين بازار فيلم‌هاي اسلامي اشاره كرد كه امسال بيش از 90 شركت‌كننده در اين بازار حضور خواهند داشت . وی همچنین رونمايي از نشان «حلال‌مديا» با شعار «توليد پاك، رسانه پاك، نسل پاك» را از ديگر فعاليت‌هاي اجلاس بزرگ امسال راديو تلويزيون‌هاي اسلامي معرفی کرد .
افتتاحيه هشتمين اجلاس مجمع عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون‌هاي اسلامي با حضور نوري مالكي معاون رئيس‌جمهور و سخنراني محمد سرافراز رئيس رسانه ملي برگزار مي‌شود.