kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

خواندنی از ورزش ایران


* مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف برای انتخاب رئیس این فدراسیون صبح دیروز به ریاست دکتر نصرالله سجادی، معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در پایان کیکاووس سعیدی با کسب 18 رای از مجموع 34 رای برای چهار سال‌ ریاست این فدراسیون را در دست گرفت. انتخابات فدراسیون گلف در مرحله اول با رای 16 بر 15 به نفع اژدر شهابی برگزار شده بود و به دلیل به حد نصاب نرسیدن آراء انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.پس از اینکه کیکاووس سعیدی و اژدر شهابی در ر‌قا‌بتی نزدیک و تنگاتنگ، ر‌قا‌بتشان به دور دوم کشیده شد در دور دوم نیز رای گیری به عمل آمد که از مجموع 34 رای ماخوذه به هر کدام از این دو کاندیدا به 17 رای رسید و انتخابات این فدراسیون به دور سوم کشیده شد.در دور سوم نیز سعیدی با کسب 18 رای در مقابل 16 رای اژدر شهابی، توانست به عنوان رئیس فدراسیون گلف انتخاب شود.کیکاووس سعیدی در دوره پیش به مدت چهار سال، رئیس فدراسیون گلف بود.
*رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از خبرنگاران دیروز به شهدای رسانه ادای احترام کردند. به مناسبت روز خبرنگار کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک دیروز همراه با جمعی از خبرنگاران در بهشت زهرا حاضر شد و به شهدای رسانه ادای احترام کرد.هاشمی و خبرنگاران همچنین در قطعه نام‌آ‌وران نیز حاضر شدند و به درگذشتگان رسانه ادای احترام کردند.
*اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران که بامداد شنبه ایران را به مقصد برزیل ترک کرده بودند، بعد از طی مسافتی حدود 15 هزار کیلومتر و 30 ساعت پرواز، به هتل محل اقامت خود در شهر سالوادور دا باهیا رسیدند.رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان از روز سه‌شنبه با برگزاری مسابقات چهار وزن اول کشتی فرنگی در شهر سالوادور برزیل آغاز می‌شود. اختلاف ساعت این شهر با ایران هفت ساعت نیم است.
* دبیر فدراسیون قایقرانی ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران این رشته ۴ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کنند.