kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۰۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی با انتشار 13 روزنامه رتبه دوم را در کشور دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بعد از تهران، تبریز بیشترین روزنامه منتشر شده را به خود اختصاص داده است و هم‌اکنون 13 روزنامه در استان منتشر و این استان از نظر تعداد پایگاه‌های خبری دارای رتبه چهارم در سطح کشور است.

بناب - خبرنگار کیهان:

اکبر صفی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب از فعالیت سه پایگاه خبری غیررسمی در بناب خبر داد و گفت: درخواست یکی از این پایگاه‌های خبری رد شده ولی کار بررسی برای صدور مجور 2 پایگاه خبری دیگر این شهرستان در حال انجام است.
وی افزود: شهرستان بناب دارای 2 نشریه محلی است که یکی از آنها سال قبل تعطیل شده است و سیاست ما در استان حمایت از نشریات محلی است که سعی خواهد شد نسبت به جذب آگهی‌های محلی برای ادامه فعالیت آنها اقدام شود.
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز  در این جلسه گفت: آماری که از تعداد روزنامه‌ها و نشریات توزیع شده در بناب ارائه می‌شود. رضایت‌مند و قابل قبول نیست!
حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی با انتقاد از عدم جای دادن روزنامه و نشریات توسط مردم در سبد کالایی خود اظهار کرد: برای تحقق این امر یک فرهنگ‌سازی لازم است.
وی افزود: امیدواریم در آینده نزدیک تعداد نشریات و روزنامه‌های عرضه شده در این شهرستان روزانه از 750 نسخه حداقل به 5 هزار نسخه افزایش یابد.