kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* همانطور که دشمنان بعد از توافق یاوه‌گویی را تشدید کرده‌اند و به انحای مختلف به حمایت خود از رژیم جعلی و کودک‌کش ادامه می‌دهند جا دارد ما نیز با صلابت بیشتر به حمایت علنی خود از گروه‌های مقاومت ادامه داده و برای نابودی غده چرکین منطقه یعنی صهیونیسم اشغالگر لحظه‌شماری کنیم.
1833---0917
* آمریکایی‌ها مرتب سخن از امن‌سازی جهان از طریق کشاندن ایران به سوی توافق هسته‌ای  به میان می‌آورند در حالی‌که خودشان مرکز طراحی ناامنی و تربیت و اعزام تروریست به منطقه هستند. عرض بنده این است که چرا مقامات وزارت خارجه جواب اراجیف آمریکایی‌ها را نمی‌دهند؟
علیمردانی
* تمام انذارها و هشدارهای کیهان و کیهانی‌ها درباره توافق هسته‌ای به واقعیت پیوست. متاسفانه تمام تعهدات کشور ما شفاف و نقد و بالعکس تعهدات طرف مقابل همه مبهم و تفسیرپذیر و بدون تضمین هستند.
7977---0912
* همان‌طوری که آمانو قرار است به کنگره آمریکا برود و گزارش توافق هسته‌ای را ارائه دهد خوب است از او خواسته شود که همان گزارش را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم ارائه دهد. نکته دیگر اینکه آقای عراقچی اعلام کرده است برای راکتور تهران می‌توانیم سوخت 20 درصد را از کشورهای دارای سوخت خریداری کنیم و اگر ندادند از 5+1 و اگر اینها هم تامین نکردند اقدام به تولید کنیم اما چنین چیزی در توافق نیست چرا که تا حداقل 10 سال از غنی‌سازی 20 درصد منع شده‌ایم.
روشنایی
* آقای عراقچی عضو تیم هسته‌ای کشورمان درباره وجود نگرانی از بازرسی‌های آژانس گفته که خواسته‌اند این بازرسان آمریکایی و کانادایی نباشند ولی مگر اتباع سایر کشورها نمی‌توانند «جاسوس» آمریکا باشند؟
1442---0913
* چرا باید در این شرایط حساس کشور که با موضوع مهم و سرنوشت‌سازی مثل توافق هسته‌ای مواجه شده‌ایم نمایندگان مجلس به تعطیلات تابستانه بروند.
طوسی‌زاده
* به نظرم توافق‌نامه هسته‌ای دارای ایرادات زیادی است از جمله اینکه این توافق حداقل با دو سه اصل قانون‌اساسی مغایرت دارد، امنیت کشور و (سپاه و ارتش) را خدشه‌دار می‌کند و داده‌های آن بیش از آن چیزی است که شاید (پس از راستی‌آزمایی!)  ستانده شود. مسئولین در برابر ملت و قانون اساسی و توافق باید پاسخگو باشند.
نوری دبیر از کرج
* بیشترین نگرانی موجود در مسئله هسته‌ای موضوع بازرسی‌ها است که امکان انواع اذیت‌ها و بهانه‌گیری‌ها را برای دشمن فراهم می‌سازد و نیز خطر تجاوز نظامی دشمن را افزایش می‌بخشد.
7941---0912
* آیا جز این است که تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان از سوی ظالمین جهان وضع شده است؟ چرا دولت پیش پای این ظالمین فرش قرمز پهن کرده است و به گرمی از آنان پذیرایی می‌کند؟
9153---0918
* آقای عراقچی از اعضای تیم هسته‌ای کشورمان هم قبول کرده‌اند بهانه‌جویی آمریکایی‌ها پایان نخواهد داشت سؤال ما این است که با این شناخت از غرب و دلیل عقلی و شرعی کافی چرا این قدر به آنها امتیاز داده‌اند.
7977---0912
* از فرهنگیانی هستم که با دریافت یارانه ماهیانه یکی دو مشکل زندگی خود را حل می‌کردم و در حال حاضر با قطع شدن آن دچار مشکل شده‌ام. چرا برای حذف یارانه دیواری کوتاه‌تر از ما پیدا نکردند؟
0560---0913
* بانک رفاه کارگران غرب تهران دفترچه مخصوص پرداخت حقوق ما کارگران بازنشسته را گرفته و به جای آن کارت عابر بانک تحویل داده است اکثر ما کهنسال هستیم و هوش وحواس انجام عملیات بانکی با خودپردازها را نداریم. از مسئولان این بانک درخواست داریم وضعیت ما کارگران سن بالا را درک بکنند.
شیخی
* ضمن تشکر از زحمات شهرداری محترم شهرری درخواست می‌شود معابر و خیابان‌های سطح شهر را که دست‌اندازهای زیادی در آنها ایجاد شده است را تعمیر و مرمت کنند.
صادقی راننده وانت
* آنتن‌دهی تلفن همراه اول در شهرستان سیروان ایلام بسیار نامناسب است. مسئولین امر رفع مشکل نمایند.
1607---0918
* مگر تمام مشکل ما تولید خودرو و قیمت آن است؟ چرا از مشکلات تولیدکنندگان برنج و گندم و راه‌حل آنها سخنی گفته نمی‌شود؟
4331---0912
* در مقطع کنونی انقلاب که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم به ویژه در نبرد دیپلماتیکی که باسران استکبار پیدا کرده‌ایم باید همه از طیف‌های گوناگون فکری جامعه از خواص گرفته تا عوام به دنبال انجام تکلیف خود باشند.
3114---0912
 * از وزرای علوم و آموزش و پرورش و بهداشت درخواست می‌شود به فراخور مقاطع تحصیلی افراد متونی درسی درمورد اصول همسرداری (انتخاب همسر، مدیریت خانواده، تفاوت‌های زن و مرد و ...) تهیه و تدریس شود تا مشکلات در این زمینه به حداقل برسد.
0685---0916
پاسخ روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در ستون پیام‌های مردمی به تاریخ 94/4/20 با موضوع «انتقاد شهروندان از چسباندن انواع برچسب‌های تبلیغاتی بر روی در و دیوار شهر»، به آگاهی می‌رساند سازمان زیباسازی شهر تهران، با همکاری شهرداری‌های مناطق 22 گانه اقدامات لازم و قانونی را برای جلوگیری از آلودگی بصری ناشی از تبلیغات غیرمجاز (دیوارها، نماها، جدارها، کف پیاده‌روها و پیاده‌راه‌ها، درخت‌ها، انواع مبلمان شهری نصب شده، کافوهای پست، کیوسک‌های تلفن، پایه چراغ‌ها، تیرهای برق، ایستگاه‌های اتوبوس و...) انجام می‌دهد، به همین منظور در سال 1390 تعداد 1500 پرونده در شورای حل اختلاف تهران تشکیل و از این تعداد 200 فقره منتهی به رأی قطعی شده است. در سال 1391 تعداد پرونده‌های تشکیل شده در شورای حل اختلاف، 765 فقره که از این تعداد 55 فقره آن منتهی به صدور حکم شده است و تعداد 118 فقره نیز با مراجعه مستقیم متخلف به سازمان و پرداخت خسارات قانونی مختومه شده است. مقایسه سال 90 و 91 از لحاظ تعداد  پرونده‌های تشکیل شده، نشانگر تاثیرگذاری اقدامات انجام شده سازمان در انجام وظایف قانونی بوده و در نتیجه منجر به کاهش موثر این ‌گونه تبلیغات شده است، علاوه بر این موارد به دلیل نارسایی موجود در مقررات قانونی و فقدان اصلاحات لازم در آن سازمان زیباسازی با تهیه پیش‌نویس لایحه اصلاح ماده 92 قانون شهرداری‌ها و ارسال آن به مرجع ذیصلاح درصدد رفع  کمبود و نارسایی قانونی است، از طرفی دیگر برای تشویق شهروندان و به منظور احتراز از تبلیغات غیرمجاز مقرر گردیده تبلیغات فرهنگی مناسب در تعدادی از سازه‌های تبلیغاتی سازمان اکران شود.»