kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۵۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه:

کودک‌کشی صهیونیست‌ها با چراغ سبز مجامع بین‌المللی صورت می‌گیرد

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: صهیونیست‌های جنایتکار با سکوت و چراغ سبز مجامع مدعی حقوق بشر در عرصه بین‌المللی به کودک‌کشی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مرتضی مقتدایی با محکومیت جنایت هولناک اخیر شهرک‌نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن منزل یک فلسطینی که براثر آن یک کودک 18 ماهه زنده زنده در آتش سوخت، اظهار کرد: البته این جنایت جدیدی نیست و این رژیم کودک‌کش، عمال و نیروهای آن در سطح جهان معروف به این قبیل جنایت‌ها هستند.
وی افزود: با این حال ما تعجب می‌کنیم از مجامع بین‌المللی که ادعای حقوق بشر و حمایت از کودکان دارند، اما طبق معمول ساکت هستند و نه تنها سکوت دارند بلکه چراغ سبز به این رژیم کودک‌کش نشان می‌دهند تا به جنایات خود همچنان ادامه دهد.
مقتدایی با بیان اینکه ما این جنایت را محکوم می‌کنیم و قطعاً جنایتکاران عقوبت اعمال ننگین خود را هر چه زودتر خواهند دید، گفت: امیدواریم خداوند بیداری به بشریت و مجامع بین‌المللی بدهد تااز خواب غفلت بیدار شده و هر چه زودتر زمینه‌ای فراهم شود تا این رژیم منحط و کودک‌کش از صفحه روزگار محو شود.
عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آن چه مهم است این است که باید کاری کرد تا ملت‌ها بیدار شده و حمایت از مظلومان و افراد بی‌دفاع و مستضعف را سرلوحه قرار داده و در تظاهرات علیه ظالمان و جنایت‌کاران فعال شوند.