kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۵۱۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
ایوبی در مواجهه با انتقاد خبرنگاران:

سکوت شیرین است!(اخبار ادبی و هنری)

رئیس سازمان سینمایی در مواجهه با انتقاد رسانه‌ها نسبت به اظهارات وی در مصاحبه با یک رسانه غربی گفت: «موظف نیستم به همه سوالات شما پاسخ دهم!»

خبرنگار خبرگزاری فارس در این باره نوشت: بعد از اینکه سومین دوره جشنواره «فیلم و عکس فناوری و صنعتی» به پایان رسید طبق عادت به سراغ رئیس سازمان سینمایی رفتیم تا با جمعی از خبرنگاران سوالات خود را بپرسیم. یکی از خبرنگارها پیش‌دستی می‌کند دوباره در مورد فیلم سینمایی «رستاخیز» از ایوبی سوال می‌پرسد، ایوبی به من اشاره می‌کند می‌گوید: «بگذارید سوالش را بپرسد فکر کنم سوال او راحت‌تر است.» من می‌گویم: «نمی‌خواهید توضیحی درباره مصاحبه‌تان با مجله آمریکایی وال استریت ژورنال و همچنین اعلام نظرتان درباره صحبت‌هایی که درباره یکی از کارگردان‌های پناهنده کردید بدهید و این سکوت را بشکنید؟» رئیس سازمان سینمایی گفت: «سکوت آنقدر شیرین است که بگذارید ما این سکوت را نشکنیم، این طور بهتر است». رئیس سازمان سینمایی همچنین در مواجهه با سوالات یک خبرنگار می‌گوید: «تقصیر من نیست خانم شما جا مانده‌اید. من که قرار نیست هر وقت شما خواستید حرف بزنم. می‌شود؟»
ایوبی در ادامه و در برابر اصرار خبرنگاران برای پاسخ‌گویی درباره اظهاراتش مبنی بر باز بودن درهای کشور به روی فیلمسازان وطن‌فروش گفت: «پاسخ نمی‌دهم. من موظف نیستم به همه سوال‌های شما پاسخ دهم.» در پایان به او می‌گویم: «شما با مجله وال استریت ژورنال که یک مجله آمریکایی است گفت‌وگو کردید، در حالی که من یک خبرنگار ایرانی‌ام و همان سوال را از شما می‌پرسم و شما به من جواب نمی‌دهید» و او می‌گوید: «خب باشید، این همه با هم حرف زدیم».