kayhan.ir

کد خبر: ۵۱۴۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

اخبار کوتاه از فوتبال

مقایسه جالب کی‌روش وکواچ توسط مایلی‌کهن
سرمربی پیشین تیم ملی گفت: حتماً به خاطر شکست ترکمنستان، مکزیک به کی‌روش پیشنهاد داده است، اما مطمئن باشید به او ۳۰۰ هزار دلار هم نمی‌دهند! محمد مایلی‌کهن در خصوص طولانی شدن زمان مرخصی کارلوس کی‌روش نیز یادآور شد: شما نگاه کنید کی‌روش چند روز است که از ایران رفته و به بهانه فوت همسر سابقش مدام مرخصی خود را تمدید می‌کند. حتماً کی‌روش در سوگ همسر سابق خود نشسته و قصد ندارد تا زمان سالگرد فوت او به ایران بیاید! با توجه به اینکه در جام جهانی و جام ملت‌ها خیلی خوب نتیجه گرفتیم و اخیراً هم در ترکمنستان با تعداد گل بالا تیم ملی این کشور را شکست دادیم، کی‌روش با پیشنهاد خوبی از سوی تیم ملی مکزیک مواجه شده است! مطمئن باشید فدراسیون فوتبال مکزیک با رقم 300 هزار دلار هم کی‌روش را جذب نمی‌کند. حتی اگر یک تیم پرتغالی هم این مبلغ را به کی‌روش بدهد من ریش‌هایم را از ته می‌تراشم. آن وقت آقایان می‌آیند و خیلی راحت به ما اهانت می‌کنند و مدعی می‌شوند که در ایران گروگان هستند. یک عده هم به گونه‌ای برای این آقا تبلیغات می‌کنند که نتایج به شکل دیگری رقم خورده است. شما در نظر بگیرید اگر 100هزار دلار هزینه برای حامیان شود، نهایتاً می‌شود 300 میلیون که رقم زیادی نیست.مایلی‌کهن در ادامه عملکرد تیم ملی والیبال و فوتبال را با یکدیگر مقایسه کرد و اظهار داشت: اگر نتایج تیم ملی والیبال و فوتبال را در سال‌های اخیر با یکدیگر مقایسه کنیم به خوبی قابل تشخیص است که کدام یک از این دو تیم بهتر عمل کرده‌اند و مربیان این تیم‌ها چه عملکردی داشته‌اند. متأسفانه از کواچ انتقاد می‌شود، چون آدم فوق‌العاده نجیبی است و سبیل‌ها را چرب نمی‌کند تا از سوی آنها حمایت شود. وی با انتقاد دوباره از عملکرد کی‌روش تصریح کرد: حرف بزنیم دوباره می‌گویند طرف به سرمربی تیم ملی حمله کرد و...، اما آقایان پول‌شان را می‌گیرند و به ریش ما می‌خندند. آقایان دو ماه است به مرخصی رفته‌اند و به جای اینکه از وی انتقاد شود می‌نویسند؛ نکند او سرمربی تیم ملی مکزیک شود! این آقا افتخارش این است که در منچستر نفر دوم بوده در حالی که در آنجا هم نفر دوم نبود، چرا که تیمی به مانند منچستر 17، 18 مربی دارد که بین آنها تقسیم کار می‌شود. خدا شانس بده که آقایان این قدر حامی دارند. در کنار خط دعوا کرده و قصد زدن داور را می‌کنند، اما باز هم عنوان می‌شود که طرف عجب تعصبی به ایران دارد و ایراد می‌گیرند چرا دیگر مربیان این کار را نمی‌کنند!
داوران فوتبال ممنوع‌المصاحبه شدند
دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به داوران تاکید کرد از مصاحبه با رسانه‌های گروهی خودداری کنند.در متن بیانه دپارتمان داوری آمده است: با توجه به قوانین جاری فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، ‌ای اف سی، فدراسیون فوتبال ایران و تاکید دپارتمان داوری کشور لازم است داوران، کمک داوران و ناظران داوری نسبت به انجام هرگونه اظهار نظر و انجام مصاحبه درخصوص اتفاقات داخلی زمین بازی، صحنه‌های داوری و حواشی خارج از زمین مسابقه خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد خلاف مقررات ذکر شده، با فرد خاطی طبق قوانین برخورد خواهد شد.
کریم انصاری‌فرد در یونان
کریم انصاری‌فرد به تیم پانیونیوس یونان نزدیک شد.مهاجم تیم ملی فوتبال ایران برای مذاکره با تیم پانیونیوس یونان به این کشور سفر کرده تا پس از توافق با این تیم وارد فوتبال یونان شود. سایت دیاریو د ناوارا نوشت: انریکه مارتین، سرمربی اوساسونا اعلام کرد که خواهان او نیست و بدین ترتیب انصاری فرد در در لیست بازیکنان مازاد قرار گرفته است. پس از حضور میلیچ و الکس سانچس درهای اوساسونا بطور کامل به روی این بازیکن ایرانی بسته شد.
قرعه‌کشی جام حذفی برگزار نشده ،11 تیم انصراف دادند
سازمان لیگ فوتبال زمان قرعه کشی مسابقات جام حذفی کشور فصل 95-94 را اعلام کرد.بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، قرعه کشی رقابت‌های جام حذفی کشور روز دوشنبه 19 مرداد با حضور نمایندگان تیم‌ها ساعت 10 صبح در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود.در مراسم قرعه کشی این رقابتها نمایندگان تیم‌های لیگ برتر، دسته اول، دسته دوم و قهرمان استانها حضور خواهند داشت. این در حالی است که به مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول دیروز یازده باشگاه لیگ دسته اولی با ارسال نامه به سازمان لیگ از حضور در جام حذفی انصراف دادند.
روزهای برزخی فجر سپاسی
مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی گفت: ما برای حضور در لیگ دسته اول هنوز مردد هستیم و قرار است ظرف چند روز آینده تصمیم بگیریم. قنبری درخصوص شرایط تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: به دلیل مشکلات مالی که وجود دارد هنوز برای حضور در لیگ دسته اول مردد هستیم و وضعیت 50 - 50 است که باید ظرف چند روز آینده تصمیم بگیریم، اگر بتوانیم وضعیت مالی خود را بهبود بخشیم در رقابتها شرکت می‌کنیم وگرنه از حضور در مسابقات انصراف خواهیم داد.