kayhan.ir

کد خبر: ۵۰۷۷۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مسئولان فرانسه بدانند کاخ‌ الیزه این کشور موجب نفرت ما ایرانیان است. چرا که تمامی سیاست‌های خصمانه آنان علیه ایران از میتران در گذشته گرفته تا امروز که اولاند بر قدرت تکیه زده در این مکان شوم برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
0609---0915
* مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت و یکی از سه رکن اساسی نظام در قضیه جمع‌بندی مذاکرات وین(برجام) باید دور از همه خوش‌گمانی‌ها فقط با معیار حفظ استقلال و اقتدار کشور و حفظ عزت و غرور ملت ایران ورود پیدا کند.
1442---0913
* اگر مجلس حق اصلاح بندهای توافق هسته‌ای وین را نداشته باشد چه ضرورتی داشت که این توافق به تأیید نمایندگان ملت برسد. طوری هم فضاسازی کرده‌اند که گویا اگر مجلس چنین توافقی را تصویب نکند هدف دشمن برای ایجاد شکاف و دو قطبی‌سازی در جامعه تحقق خواهد یافت! در حالی که این یک روال قانونی پیش‌بینی شده در قانون اساسی و برای جلوگیری از نقض استقلال و امنیت ملی ماست.
1442---0913
* پذیرفته نیست در توافق هسته‌ای با دادن آن همه امتیاز از سوی ایران در مقابل فقط بعضی از تحریم‌ها آن هم در طول مدت زمان برداشته شوند. حقیقت امر این است که توازنی دیده نمی‌شود و احساس بدی برایم به وجود می‌آید.
3416---0919
* نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بررسی و نظردهی پیرامون توافق هسته‌ای فقط باید به عزت و اقتدار کشور و نظام بیندیشند و منافع حزبی و گروهی جریان‌های سیاسی کشور برای آنان مهم نباشد.
5593---0911
* این حرف که از دهان سخنگوی کاخ‌سفید بیرون می‌آید که بازرسی‌های فراتر از پروتکل، حمله به ایران را هدفمندتر می‌کند، حقیقتی است که باید به آن توجه کرد. نباید بگذاریم بازی که بر سر عراق درآوردند بر سر ما بیاورند. نباید اطلاعات کاملی از ایران به دست آورند و گرای مناطق حساس کشور را شفاف  کنند.
امیرحسینی
* لازم است در دیدارهای دیپلماتیک مسئولان کشور قضیه بازگشت حقیرانه سفیر‌ آلمان به ایران در چند سال پیش برای دولتمردان آلمان یادآوری شود. با چنین برخوردی آلمان‌ها به خودشان جرأت نمی‌دهند که درخصوص رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی به مسئولان کشورمان امر و نهی داشته باشند.
0609---0915
* با این شرایط کنونی ورود شرکتهای خارجی به کشور برای در اختیار گرفتن نبض بازار، دیگر امیدی برای اشتغالزایی جوانان بیکار وجود نخواهد داشت. تولیدکنندگان داخلی هم با توجه به رانت‌خواری واردکنندگان و سود ویژه ترجیح می‌دهند دست از تولیدات برداشته و راحت‌طلب شوند.
سرابی
* با وجودی که شکر تولیدکنندگان داخلی روی دستشان مانده است، متأسفانه شاهد صدور مجوز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات 150 هزار تن شکر خارجی هستیم. این است معنای حمایت از تولیدات داخلی؟!
شکیبا
* به نظر می‌رسد در قضیه بورسیه‌ها تا دستگاه قضا وارد نشود قرار نیست وزارت علوم کاری کند. پس از آن همه داد و فریاد در دولت قبل چه شده است، حال که برخی زوایای این جنجال آشکار شده و پای حامیان دولت فعلی در میان آمده است به یکباره خود را کنار کشیده‌اند و گویا اصلا خبری دراین‌باره منتشر نشده است. با توجه به اینکه به حیثیت علم و عالم و دانشجو خدشه‌ وارد شده جا دارد دستگاه قضا به دور از هیاهوی احزاب و جناح‌ها نسبت به رسیدگی دقیق آن و اعلام نتایج به ملت از هیچ کوششی دریغ ننماید.
علیمردانی
* اخیرا قیمت برخی اقلام از جمله روغن نباتی و برخی خشکبار افزایش یافته است. با این افزایش قیمت‌ها و تورم و دستمزدهای قشر ضعیف جامعه، زندگی برای این طیف با سختی‌های زیادی توأم گشته که انتظار می‌رود وزارت کار و دولت تدبیری برای این قشر نمایند.
4187---0935
* امروز ما مواجه با به یک آزمایش بزرگ الهی (مبارزه با آ‌مریکای زورگو و مستکبر) هستیم که اگر به خاطر راحتی چند روزه دنیا عقب‌نشینی کنیم در امتحان الهی که مردود می‌شویم هیچ، به خوشی چند روزه دنیایی هم نمی‌رسیم!
4041---0912
* ضمن تشکر از تیم هسته‌ای مذاکره‌کننده، از آنها می‌خواهم حال که مرحله دیپلماسی گذشته و اگر به کار خود مطمئن هستند اجازه دهند مراجع ذی‌ربط امنیتی و سیاسی بدون تعصب به وظایف خود و صلاح‌دید نظام عمل کنند و اصرار به تأیید بی‌کم و کاست توافق نداشته باشند چرا که صفر تا صد امور نظام فقط به دست این تیم نیست!
3992---0912
* نمایندگان محترم مجلس دقت نمایند که اگر براساس منافع شخصی یا گروهی بخواهند به برجام رأی دهند در قیامت فرجام خوبی نخواهند داشت.
یک پیام
* نقش آلمان در بدو پیروزی انقلاب و رها کردن پروژه‌های نیمه‌تمام و تحویل سلاح‌های کشتار جمعی شیمیایی به صدام ملعون در طول 8 سال دفاع مقدس و.. را ملت ایران هیچگاه از یادها نمی‌برد! حالا با کمال پررویی می‌خواهند نقش میانجی‌گری‌ را بازی کنند آن هم با رژیم جعلی و کودک‌کش! که بهتر از ما می‌دانند که باید وجود این جرثومه‌های فساد از روی زمین کنده شود و محو گردد.
9590---0914
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، مورخ بیست و یکم خرداد 1394 صفحه 2 با مضمون: مشکل سرویس بهداشتی در ایستگاه مترو، به آگاهی می‌رساند سرویس‌های بهداشتی عمومی در 21 ایستگاه مترو (کلیه ایستگاه‌های خط پنج شامل 11 ایستگاه، خط دو 2 ایستگاه و خط یک 8 ایستگاه) وجود دارد و مسافران گرامی می‌توانند در این ایستگاه‌ها به سهولت از سرویس‌های یاد شده استفاده نمایند. ضمنا در سایر ایستگاه‌ها با هماهنگی مسئولان ایستگاه‌ها می‌توان از سرویس بهداشتی کارکنان استفاده نمود و کلیه پرسنل مستقر در ایستگاه‌ها مطابق بخشنامه‌های ابلاغی همکاری لازم را انجام خواهند داد. شایان ذکر است به دلیل استقرار سرویس‌های بهداشتی تعدادی از ایستگاه‌ها از جمله ایستگاه مورد اشاره این منتقد گرامی در راهروی اداری و در مجاورت باجه‌های فروش بلیت و به منظور برقراری امنیت و کنترل تردد افراد در این فضا، گاهی اوقات مسافران بدون هماهنگی وارد می‌شوند که پرسنل ایستگاه به منظور جلوگیری از بروز هرگونه پیشامد احتمالی و در نهایت احترام نسبت به کنترل تردد مسافران و تذکر لسانی و ارائه خدمات مطلوب به مراجعین اقدام می‌نمایند.»
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، مورخ 19 خرداد 1394 صفحه 2 با مضمون: گلایه به پوشش نامناسب تعدادی از مسافران مترو، با احترام به آگاهی می‌رساند: قطارها و واگن‌های مترو، فضایی عمومی و همگانی محسوب می‌شود و پرسنل گرامی نیروی انتظامی مستقر در ایستگاه‌های مترو، همانند سایر اماکن و خیابان‌های سطح شهر، درخصوص معضل یاد شده در حد وظایف خود اقدامات لازم را انجام داده و خواهند داد.