قهرمان وزنهبرداری المپیک لندن تاکید کرد
تلاش میکنم در مسابقات جهانی انتظارات را برآورده کنم(گفت و گو)
قهرمان المپیک لندن میگوید تلاش میکند در مسابقههای جهانی آمریکا
انتظارات را برآورده کند هرچند که در قزاقستان هم کمکاری نکرده بود. بهداد
سلیمی در تازهترین صحبتهایش به تشریح آخرین شرایط خود پرداخته که
گزیدهای از آن در ادامه میآید:
* در اردوی شهرکرد تمام توان خود را گذاشتم تا بهترین تمرینها را داشته باشم زیرا اردو در سطح ارتفاع بالا بود و نیاز بود بدنسازی خوبی داشته باشیم تا در اردوی سطح دریا به وزنههای خوبی برسیم، حالا باید دید مرحله بعدی اردو که در چالوس است چه اتفاقی میافتد.
* جو اردوها خدا را شکر خوب شده است. صمیمیت و رفاقت بیشتر شده. در مورد امکانات نیز وقتی انتقاد میکنیم باید نکات مثبت را هم بگوییم. تشکر میکنم از مرادی که دغدغه ما را دغدغه خودش دانست. در اردوی همدان اعتراضهایی داشتیم و در اردوی بعدی یعنی شهرکرد مشکلات به بهترین شکل ممکن حل شد. محل اقامت ما در هتل بود. در سالن تخصصی وزنهبرداری تمرین میکردیم و امکانات به بهترین نحو فراهم بود.
* انتظارات نسبت به من و اکثر وزنهبرداران مانند کیانوش رستمی و نواب نصیر شلال همیشه بالا بوده است و باید به نوعی پاسخگوی انتظارات مردم باشیم. انتظار مردم این است که قهرمان خود را همیشه روی سکوی اول ببینند. من نیز تمام تلاشم را میکنم این اتفاق بیفتد. البته همیشه تلاش کردهام، حتی در مسابقات جهانی قزاقستان هم که دوم شدم. هرچند روی سکو خیلی ناراحت بودم اما بعدا با این قضیه کنار آمدم زیرا تلاشم را کرده بودم و نتیجه نگرفتنم را از سر کمکاری نمیدیدم. من در تمرینهایم کمکاری نکرده بودم تا مدال طلایم نقره شود. الان نیز تلاش میکنم اما نتیجه و مدالی که در جهانی آمریکا به دست میآید دست خداست.
* در اردوی شهرکرد تمام توان خود را گذاشتم تا بهترین تمرینها را داشته باشم زیرا اردو در سطح ارتفاع بالا بود و نیاز بود بدنسازی خوبی داشته باشیم تا در اردوی سطح دریا به وزنههای خوبی برسیم، حالا باید دید مرحله بعدی اردو که در چالوس است چه اتفاقی میافتد.
* جو اردوها خدا را شکر خوب شده است. صمیمیت و رفاقت بیشتر شده. در مورد امکانات نیز وقتی انتقاد میکنیم باید نکات مثبت را هم بگوییم. تشکر میکنم از مرادی که دغدغه ما را دغدغه خودش دانست. در اردوی همدان اعتراضهایی داشتیم و در اردوی بعدی یعنی شهرکرد مشکلات به بهترین شکل ممکن حل شد. محل اقامت ما در هتل بود. در سالن تخصصی وزنهبرداری تمرین میکردیم و امکانات به بهترین نحو فراهم بود.
* انتظارات نسبت به من و اکثر وزنهبرداران مانند کیانوش رستمی و نواب نصیر شلال همیشه بالا بوده است و باید به نوعی پاسخگوی انتظارات مردم باشیم. انتظار مردم این است که قهرمان خود را همیشه روی سکوی اول ببینند. من نیز تمام تلاشم را میکنم این اتفاق بیفتد. البته همیشه تلاش کردهام، حتی در مسابقات جهانی قزاقستان هم که دوم شدم. هرچند روی سکو خیلی ناراحت بودم اما بعدا با این قضیه کنار آمدم زیرا تلاشم را کرده بودم و نتیجه نگرفتنم را از سر کمکاری نمیدیدم. من در تمرینهایم کمکاری نکرده بودم تا مدال طلایم نقره شود. الان نیز تلاش میکنم اما نتیجه و مدالی که در جهانی آمریکا به دست میآید دست خداست.