kayhan.ir

کد خبر: ۴۹۹۵۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

اخبار کوتاه از فوتبال


برگزاری دربی لیگ پانزدهم در اوایل آبان ماه
مسئول برگزاری رقابت‌های فوتبال سازمان لیگ از برگزاری دربی پایتخت سرخابی در اوایل آبان‌ماه خبر داد.غلامرضا بهروان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دربی سرخابی پایتخت اوایل آبان‌ماه برگزار می‌شود.وی تاریخ پایان رقابت‌های لیگ برتر پانزدهم را 24 اردیبهشت‌ماه سال 95 اعلام کرد. بهروان درباره آغاز رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: قطعاً لیگ برتر در 8 مردادماه استارت خواهد خورد و به هیچ عنوان عقب نخواهد افتاد.
راه آهن لیگ برتری است یا پیکان؟!
طبق اعلام مهدی تاج رئیس سازمان لیگ قرار است رای استیناف مبنی بر تخلف صورت گرفته از سوی باشگاه راه‌آهن و حضور یک بازیکن غیرقانونی در بازی این تیم برابر پیکان در هفته بیست و نهم لیگ چهارم، امروز چهارشنبه استیناف اعلام می‌شود. پیش از این، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد نتیجه تمام دیدارهایی که موتومبا در آن بازی کرده، ۳ بر صفر به سود رقیبان تغییر می‌کند، اتفاقی که باعث سقوط این تیم تهرانی به لیگ دسته اول و بقای پیکان در لیگ برتر شد.
بلیت فروشی الکترونیکی در 5 ورزشگاه
طبق اعلام محمدرضا ساکت مسئول بازاریابی سازمان لیگ بلیت فروشی الکترونیکی در 5 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، یادگار امام تبریز، غدیر اهواز و ورزشگاه ثامن مشهد و ورزشگاه یادگار امام صبای قم بلیت فروشی به صورت الکترونیکی صورت خواهد گرفت.
تکلیف صعود تیم امید به المپیک در دی‌ ماه مشخص می‌شود؟!
کنفدراسیون فوتبال آسیا شنبه 21 شهریور را به عنوان روز قرعه‌کشی مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر 23 سال آسیا تعیین کرد.مسابقات یاد شده البته مانند مرحله دوم مقدماتی تعیین صلاحیت تیم‌های آسیا- اقیانوسیه در المپیک ریودوژانیرو نیز است.این مسابقات که به عنوان جام امیدهای آسیا نیز معروف است، در دی سال جاری به مدت دو هفته برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال کشورمان امید دارد تا پس از نیم قرن بتواند جواز حضور در المپیک را به دست آورد.
جروویچ با پرسپولیس به توافق نرسید
آندریا کالو جروویچ که صبح دیروز وارد ایران شد در باشگاه پر‌سپولیس حاضر شد و پس مذاکره با علی اکبر طاهری برای پیوستن به تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس با این باشگاه توافق نکرد. اختلاف در برخی بندهای قرارداد پیشنهادی دلیل به سرانجام نرسیدن مذاکرات بود. این مهاجم 28 ساله صربستانی سابقه بازی در «بریس‌بین» و همین طور «ستاره سرخ بلگراد» را در کارنامه خود دارد.
حضور برنو سزار در استقلال منتفی شد
مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادعا می‌کند حضور برنو سزار در استقلال منتفی شده است. علی نظری جویباری در این باره گفت: از برنو سزار و البته چند بازیکن خارجی دیگر خواسته بودیم که به باشگاه استقلال روزمه بدهند ولی ظاهرا جذب این نفرات منتفی شده است و آقای مظلومی نظرش تغییر کرده است.
کاردوسو به تراکتورسازی تبریز پیوست
«کارلوس الکساندر کاردوسو» برزیلی با عقد قراردادی یک ساله به تیم تراکتورسازی پیوست و قراردادش را در هیئت فوتبال تبریز به ثبت رساند. وی متولد سال ۱۹۸۴ در شهر سانتا روسا ده ویتربوی برزیل است که در پست دفاع مرکزی بازی می‌کند.
لحظه شماری عنایتی برای بازی استقلال و سیاه جامگان
بازیکن کهنه‌کار سیاه جامگان ابومسلم مشهد می‌گوید برای دیدار با استقلال در هفته‌ اول لیگ برتر و حضور تماشاگران مشهدی هیجان زده است. عنایتی گفت: مطمئنا دلم برای بازی در ورزشگاه ثامن تنگ شده و بعد از 13 یا 14 سال دوری از ابومسلم دوست دارم بار دیگر ورزشگاه را یکپارچه مشکی ببینم. همیشه برای دیدار با استقلال هیجان زیادی داشته‌ام و این دیدار از این قضیه مستثنی نیست.
آغاز تمرینات راه آهن به حکم دادستانی
فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن در خصوص شرایط راه آهن قبل از حکم کمیته استیناف گفت:دوشنبه از طرف دادستانی به ما اعلام کردند که تمرینات را شروع کنیم و به همین خاطر ما از دیروز کارمان را شروع کردیم. با این شرایط امیدوار هستیم در لیگ برتر بمانیم و این حق قانونی ماست که در لیگ بمانیم. در قانون آمده اگر بازیکنی تخلف کند خودش جریمه می‌شود نه باشگاهش و شامل حال باشگاه نمی‌شود.