فرمانده نیروی انتظامی در کردستان:
نیروی انتظامی با اخلالکنندگان در امنیت اجتماعی برخورد قاطع میکند
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس ایران باید در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد، گفت: هیچ وقت اجازه نمیدهیم عدهای قانونگریز برای رسیدن به خواستههای نفسانی خود هنجارهای اخلاقی و اجتماعی را نادیده بگیرند.
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرتیپ حسین اشتری دیروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان کردستان در سنندج با بیان اینکه درصدد رفع مشکلات معیشتی کارکنان هستیم، خاطرنشان کرد: البته در این راستا برنامههای دراز مدتی تدوین شده و تحقق آن نیاز به زمان دارد. به گفته وی، مهمترین اصل برای تحقق پلیسی در تراز انقلاب وجود نیروهای انسانی مخلص، متعهد، پایبند به موازین اسلامی و ارزشهای اجتماعی است. اشتری در ادامه به دغدغههای پلیس در برخورد با جرایم اشاره کرد و بیان داشت: برقراری امنیت از وظایف اصلی نیروی انتظامی است. وی خاطرنشان کرد: پلیس برای رسیدن به این هدف با هر کسی که بخواهد آسایش مردم را خدشهدار و امنیت اجتماعی را به خطر اندازد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد. فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هیچ وقت اجازه نمیدهیم عدهای قانونگریز برای رسیدن به خواستههای نفسانی خود هنجارهای اخلاقی و اجتماعی را نادیده بگیرند، افزود: ایجاد و حفظ امنیت عمومی و برخورد قاطع با هنجارشکنان خط قرمز ناجا بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.