kayhan.ir

کد خبر: ۴۸۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای رئیس‌جمهور که معتقد است دولت با مشکلات مالی مواجه است در سفرهای استانی از هزینه سنگینی که برای تهیه بنرهای متعدد و نصب داربست و... می‌شود، جلوگیری کند تا مردم آنچه را که مسئولان می‌گویند باور کنند.
0106---0919
* مجلس نمی‌خواهد به بحث افطاری‌های دولتی‌ها ورود کند که این افطاری‌های 130-40 هزار تومانی چگونه تهیه می‌شود و چه کسانی برسر این سفره‌های افطار حضور می‌یابند؟ آیا این نحو هزینه کردن با روح انقلاب، اقتصاد مقاومتی و زمانی که ادعا می‌شود آب ما هم به تحریم وصل است منافات ندارد؟!
علیمردانی
* از ایستگاه مترو امام‌خمینی(ره) که خارج می‌شوی، دلالان و فروشندگان داروهای کمیاب شما را احاطه می‌کنند- برخی حتی با روزه‌خواری علنی و بطری آب به دست- صحنه کاملی از شبکه فساد در حوزه سلامت را به نمایش می‌گذارند. آیا دستگیری این دلالان و فروشندگان غیرقانونی و رسیدگی به گردانندگان این شبکه‌های فساد واقعاً کار مشکلی است.
0767---0912
* به‌رغم فصل تابستان و ورود میوه‌های گوناگون به بازار، طی بررسی‌های به عمل آمده قیمت میوه‌ها نسبت به سال قبل از افزایش گاه 3 برابری برخوردار شده‌اند. نمایندگان مجلس و رسانه‌ها نیز کمتر به این مسائل ورود می‌نمایند. مردم روزه‌دار انتظار دارند نظارتی بر فروشگاه‌های میوه و تره‌بار داشته باشند تا آنها نیز بتوانند با درآمدهای پایین خود از میوه‌های فصل استفاده کنند.
عرب‌سرخی
* دعوت چراغ خاموش دولت از تجار، اساتید دانشگاهی و... آمریکایی به ایران و پذیرایی مفصل از آنان در بهترین هتل‌های کشور با پول بیت‌المال نوعی التماس به این به اصطلاح کدخدا می‌باشد. چیزی که با روح اهداف حضرت امام‌خمینی(ره) و منطق رهبری معظم انقلاب کاملاً منافات دارد.
6127---091‍2
* چرا استاندار و فرماندار کرج به همایش هنجارشکن قلیلی دختر و پسر سبکسر و نادان در پارک ایران زمین کرج هیچ واکنشی نشان ندادند و فقط نظاره‌گر بودند اما برای همایش مردمی و انقلابی«به غرب باج نمی‌دهیم» این همه سنگ‌اندازی کردند!
3416---0919
* در ایام ماه مبارک رمضان بسیاری از دید و بازدیدها و صله‌ ارحام در شب انجام می‌گیرد از طرف دیگر تعداد قابل توجهی از مردم برای شرکت در مراسم‌های مذهبی در مساجد حضور پیدا می‌کنند ضرورت دارد مسئولان شرکت واحد و مترو ساعات خدمات‌دهی معمول خود را افزایش بدهند. امیدواریم توجه بشود.
7902---0919
* در پروژه آبیاری چم‌شیر استان بوشهر مشغول به کارم. بعد از دو سال کار کردن، وزارت نیرو اعلام کرد، تأمین آب این پروژه مشکل است! آیا واقعاً برای این پروژه هیچ مطالعه‌ای نشده بود؟ برخی تمام پس‌اندازهای زندگی خود را در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند حالا با تأخیر 4 ماهه پرداخت حقوق، اعلام می‌کنند که آب کم است پروژه را تعطیل کنید! چرا کسی به حل این مشکلات رسیدگی نمی‌کند؟
4728---0916
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، مورخ 21 خرداد 1394 صفحه 2 با مضمون: درخواست اجرای طرح تفکیک واگن‌های ویژه بانوان با جدیت بیشتر ضمن تشکر از دست‌اندرکاران محترم آن روزنامه به خاطر انعکاس پیام‌های مردمی و انتشار پاسخ‌های شرکت بهره‌برداری مترو به مشکلات مطرح شده مسافران ارجمند، با احترام به آگاهی می‌رساند؛ این روزها مسافران خوب مترو، شاهد حضور مأموران و همچنین پرسنل محترم پلیس در ایستگاه‌های خطوط مختلف هستند؛ حضوری مهربان و اما جدی و قاطع که در این مدت کوتاه، منجر به موفقیت نسبی در اجرای طرح یاد شده و در نتیجه آرامش و آسایش و رضایت بیشتر بانوان محترم شده است. شرکت بهره برداری مترو اطمینان دارد که آن تعداد معدود از آقایان محترمی که هنوز با اجرای طرح تفکیک واگن‌ها با پرسنل حاضر در ایستگاه‌ها همراه و همگام نشده‌اند، به زودی باور خواهند کرد که برخورداری از محیط آرام و امن در واگن‌های بانوان از خواسته‌ها و مطالبات به حق مادران، دختران، خواهران و همسران همگی ما شهروندان است و تحقق این مهم و آرامش و آسایش عزیزان‌مان، مستلزم رعایت حقوق یکدیگر و همکاری متقابل همه مسافران شریف و شایسته مترو با خدمتگزاران خود در یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ملی کشور اسلامی‌مان می‌باشد. شایان ذکر است که ورود آقایان به واگن‌های بانوان نقض حقوق شهروندی است و طبق آیین‌نامه‌ها و مقررات عمومی شرکت بهره‌برداری مترو و طبق ماده 619 قانون مجازات اسلامی، چنانچه خانمی به این موضوع اعتراض کند و این اقدام فرد، ایجاد مزاحمت برای بانوان تلقی شود، جرم بوده و برخورد قضایی در دستور کار عوامل انتظامی مستقر در مترو قرار خواهد گرفت. این شرکت، اجرای مطالبات به حق و خواسته‌های مسافران عزیز را جزء وظایف خدمتگزاران مردم در مترو تهران می‌داند و طرح حفظ حریم واگن‌های بانوان را با جدیت و قاطعیت پیگیری می‌کند. اینک شرکت بهره‌برداری مترو سپاسگزار کلیه مسافران محترمی است که در زمینه برخورداری از فرهنگ سفر و استفاده از مترو در سطح و تراز خوبی قرار گرفته و بر این باورند که این مهم باید روز به روز ارتقاء یابد تا بدین وسیله ارائه خدمات بهینه به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
 پاسخ شرکت خودروسازی سایپا
در پاسخ به مطلب مندرج  در روزنامه کیهان تاریخ 94/3/10 مبنی بر نقص پمپ بنزین در خودرو 131 و عدم پاسخگویی صحیح از طرف نمایندگی مجاز سایپا در خصوص توقف 15 روزه خودرو به آگاهی می‌رساند: پس از پیگیری و گرفتن مشخصات مشتری، به نام‌ آقای صفرعلی محمدی از استان البرز با شماره 0935554655، که پس از تماس و شنیدن مشکلات مشتری، هماهنگی لازم با شرکت سایپا یدک در خصوص رفع مشکل صورت گرفت و با معرفی ایشان به نمایندگی مرکزی مشکل خودرو برطرف شد و در حال حاضر از پیگیری و رفع سریع مشکل توسط کارکنان شرکت سایپا رضایت دارد.
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 6
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 94/3/16 مبنی بر «احداث دکه مطبوعاتی در محدوده بلوار کشاورز - جمالزاده» ضمن تقدیر از دغدغه این شهروند گرامی به اطلاع می‌رساند: «مکاتبات لازم با شهرداری ناحیه مزبور صورت گرفته و در این خصوص برنامه‌ریزی و اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.»