kayhan.ir

کد خبر: ۴۸۵۰۹
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

اخبار کوتاه از فوتبال

تونی با پسرش به تبریز برگشت
تونی اولیویرا پس از کش و قوس‌های فراوان، بامداد دیروز برای ادامه همکاری با سرخ‌پوشان تبریز وارد تبریز شد. «آنتونیو اولیویرا»، «جورج تاوارز»، «رودولفو لوئیز» دستیاران تونی که فصل گذشته نیز به عنوان مربی در تیم تراکتورسازی حضور داشتند، به همراه وی وارد ایران شدند.بدین ترتیب با بازگشت تونی اولیویرا به تبریز، شایعات مربوط به نیمکت تراکتورسازان پایان یافت.بازگشت آنتونیو اولیویرا، پسر سرمربی تراکتورسازی که برخی او را یکی از مسببان اتفاقات روز آخر لیگ چهاردهم می‌دانستند از نکات جالب توجه است.
3 بازیکن به سپاهان ملحق می‌شوند
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در فصل نقل و انتقالات با نظر حسین فرکی 2 یا 3 بازیکن خوب به تیم سپاهان اضافه خواهند شد.مجید بصیرت با بیان اینکه تمرینات تیم زیر نظر حسین فرکی هر روز به‌طور منظم و منسجم برگزار می‌شود،گفت: تمرینات از شادابی خاصی برخوردار است و بازیکنان حاضر با جدیت به تمرین می‌پردازند. وی خاطرنشان‌کرد: به احتمال قوی روز 19 تیر یک اردوی آماده‌سازی 10 روزه را در ترکیه برپا می‌کنیم. این اردو در شهر آنکارا و در کمپ نزدیک به تیم فنر باغچه دایر می‌شود.
آخرین اخبار از نقل و انتقالات لیگ برتر
*رامین رضاییان مدافع فصل گذشته راه‌آهن که پیش از این دو بار با حضور در باشگاه پر‌سپولیس مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه انجام داده بود، ظهر دیروز با حضور در دفتر طاهری قراردادش را به مدت دو سال با سرخپوشان پایتخت به امضا رساند.
*سایت باشگاه استقلال دیروز رسما اسامی کادر فنی این تیم را اعلام کرد. به این ترتیب همکاران پرویز مظلومی در استقلال در بخش مربیان مجید صالح، سیروس دین‌محمدی و آتیلا حجازی ،علی‌اصغر قربانعلی‌پور(بدنساز)،حسین ترابپور(مربی دروازه‌بان‌ها) و منصور پورحیدری (مدیر فنی)، فرزاد مجیدی، محمد نوازی و مهدی ارژنگ‌نیا (آنالیزور)خواهند بود. تنها پست سرپرست استقلال باقی مانده که به زودی اعلام می‌شود.
*سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: قاسم حدادی‌فر که بحث جدایی‌اش از تیم فوتبال ذوب‌آهن مطرح شده بود، امروز (دیروز)و با حضور در باشگاه قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.همچنین کاوه رضایی به مدت یک فصل، هادی محمدی، احسان پهلوان، مهرداد قنبری به مدت دو فصل و دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، رشید مظاهری، محمدرضا عباسی هم به مدت سه فصل دیگر قراردادشان را با این تیم اصفهانی تمدید کردند.
رئیس سازمان لیگ اعلام کرد: در صورت تصویب هیئت رئیسه سازمان لیگ ممکن است زمان نقل و انتقالات تا آغاز لیگ افزایش یابد.