kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

فعالیت 12 ساعته تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان

رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران از فعالیت 12 ساعته تعزیرات حکومتی در ایام ماه مبارک رمضان برای رسیدگی به تخلفات خبر داد.


امید شهرآبادی درباره گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: برنامه‌ریزی برای گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی انجام شده و در حد توان در خدمت مردم خواهیم بود.
رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: در ایام ماه مبارک رمضان در طول هفته 14 گشت در روزهای پنجشنبه و جمعه و همین طور روزهای تعطیل 20 گشت مشترک در سطح شهر به تخلفات رسیدگی خواهند کرد.وی در مورد زمان برگزاری گشت‌ها گفت: این گشت‌ها از ساعت 10 صبح تا 22 ادامه خواهد داشت اما در گشت‌های صبح عمده فعالیت در زمینه قاچاق و امور بهداشتی و دامپزشکی خواهد بود و در شیفت عصر با توجه به این که خرید مردم افزایش پیدا می‌کند به تخلفات تعزیراتی نظیر کم فروشی و گران‌فروشی خواهیم پرداخت.
شهرآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس تصریح کرد: در این گشت‌ها که با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف تهران و کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی و دامپزشکی انجام می‌شود، تمرکز بر سلامت کالا و خدمات عرضه شده و رعایت قوانین صنفی به ویژه در مورد گوشت، مرغ، شیرینی، آش، حلیم و لبنیات در دستور کار خواهد بود.