kayhan.ir

کد خبر: ۴۶۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
اثاث‌کشی کمیته امداد از بالاشهر به پایین‌شهر

فتاح: فروش ساختمان کمیته امداد در سوهانک قطعی شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ با اشاره به موافقت اعضای هیئت امنای کمیته امداد در خصوص فروش ساختمان در سوهانک، گفت: این ساختمان به فروش خواهد رسید و مسئولان امداد از بالاشهر به پایین‌شهر اثاث‌کشی خواهند کرد.

سید پرویز فتاح با اشاره به فروش ساختمان کمیته امداد در منطقه سوهانک، اظهار داشت: بنده چندی پیش طرح فروش این ساختمان را در جمع اعضای هیئت امنای کمیته امداد مطرح کردم.
وی تصریح کرد: پس از مطرح شدن فروش ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سوهانک، اعضای هیئت امنا کارهای مطالعاتی را انجام دادند و در نهایت به بنده اجازه فروش ساختمان را دادند.
فتاح با تاکید بر اینکه فروش ساختمان کمیته امداد در سوهانک کار بسیار سنگین و دشواری است، بیان داشت: فروش یک مجتمع 10 هکتاری آن هم به مبلغ بسیار بالا کار سختی است و هر کسی توان خرید این ساختمان را ندارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ گفت: به همین جهت ما رایزنی‌هایی را با بخش خصوصی و بخش دولتی انجام داده‌ایم و امیدواریم در ماه‌های آتی به نتیجه مطلوبی در خصوص فروش ساختمان کمیته امداد در سوهانک برسیم.
وی ادامه داد: پس از فروش ساختمان کمیته امداد، درآمد حاصل از آن صرف امور مددجویان تحت پوشش خواهد شد.فتاح با اشاره به انتقال و جابجایی مسئولان کمیته امداد و کارکنان این مجموعه از سوهانک، گفت:‌ پس از فروش این ساختمان، محلی در منطقه پایین‌شهر خریداری خواهد شد و تمام مسئولان و پرسنل مرکزی امداد در آن مستقر خواهند شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ در پایان در خصوص قیمت نهایی ساختمان کمیته امداد در سوهانک، به فارس گفت: در این زمینه قیمت کارشناسی شده اعلام خواهد شد.