kayhan.ir

کد خبر: ۴۴۵۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

علی‌اکبر صالحی تحت عمل جراحی قرار گرفت

علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی دوشنبه شب بر اثر عارضه پولیپ روده در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفت.


به گزارش فارس، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در این زمینه گفت: علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به دلیل مشکل گوارشی (پولیپ روده بزرگ) عصر دوشنبه در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و تحت عمل جراحی داخلی قرار گرفت. وی افزود:  به دلیل اینکه در زمان کولونوسکپی، روده آقای صالحی دچار پارگی شد، رئیس سازمان انرژی اتمی تحت عمل جراحی دوم قرار گرفت و حال عمومی ایشان رضایت‌بخش است.
خطر گذشته و همه چیز تحت کنترل است
پزشک معالج رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در گفت و گویی اظهار داشت:  شرایط آقای صالحی خیلی خوب است و الحمدلله خطر گذشته و همه چیز در کنترل است. احمدرضا سروش در این خصوص گفت: شرایط آقای صالحی خیلی خوب است و الحمدلله خطر گذشته و همه چیز در کنترل است.
سروش، عمل صالحی را اورژانسی عنوان کرد و اظهار داشت: تیم پزشکی شب گذشته با اقدامات تشخیصی خود در اسرع وقت رئیس سازمان انرژی اتمی را تحت عمل جراحی قرار دادند. وی خاطرنشان کرد: این عمل جراحی در بهترین زمان و در بهترین شرایط صورت گرفته است. وی درباره زمان مرخصی صالحی نیز افزود: اگر شرایط خوب باشد، ظرف چند روز آینده ایشان مرخص خواهد شد.
سروش عنوان کرد که صالحی روز چهارشنبه از قسمت مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل خواهد شد. سروش در پاسخ به سؤالی در خصوص مشکل ایجاد شده در روده آقای صالحی اظهار داشت: در حین اقدامات تشخیصی درمانی، مشکلی در بخشی از روده بزرگ آقای صالحی با باز و سوراخ شدن آن به وجود آمد ولی سریعاً تحت عمل جراحی قرار گرفت و قسمت آسیب دیده و دارای مشکل برداشته شد.
سروش در خصوص زمان ترخیص رئیس سازمان انرژی اتمی از بیمارستان نیز افزود: صالحی حداکثر ظرف سه تا چهار روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.
گفتنی است به دنبال بستری شدن صالحی در بیمارستان و جراحی رئیس سازمان انرژی اتمی تعدادی از مقامات و مسئولین از جمله وزرای امور خارجه، بهداشت، کشور و ارتباطات از وی عیادت کردند.