kayhan.ir

کد خبر: ۴۳۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

پایان مسابقات آغاز فصل دوومیدانی با معرفی برترین‌ها

مسابقات آغاز فصل د‌و‌و‌مید‌ا‌نی با برگزاری رقابتهای یازده ماده در روز دوم به پایان رسید.

روز دوم و پایانی مسابقات د‌و‌و‌مید‌ا‌نی آغاز فصل با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.در یکی از مهم‌تر‌ین ر‌قابت‌های امروز رضا قاسمی در ماده 200 متر موفق شد با پشت سر گذاشتن سجاد هاشمی مقام نخست را از آن خود کند. محمود صمیمی نیز در غیاب احسان حدادی موفق شد با پرتابی معادل 63 متر و هشت سانتیمتر به مقام اول دست یابد.در پرش ارتفاع نیز کیوان قنبرزاده جوان با پرش دو متر و 18 سانتی‌متری به مقام نخست رسید و محمدرضا وظیفه دوست دوم شد.در پایان این مسابقات تیم اصفهان موفق شد با 49 امتیاز مقام اول مسابقات را از آن خود کند و خراسان رضوی و فارس دوم و سوم شدند.
روز نخست مسابقات نیز پنجشنبه برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین رقابت‌های این روز حسن تفتیان موفق شد با پشت سر گذاشتن رضا قاسمی در ماده 100 متر مقام اول مسابقه‌ها را به دست آورد در رقابت ماده 400 متر که تمامی بزرگان حضور داشتند، سجاد هاشمی موفق شد با زمان 46 ثانیه و 34 صدم ثانیه مقام نخست را از آن خود کند. سید حسن طباطبایی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی هم در روز اول و دوم این مسابقه‌ها حضور داشت. همچنین در روز نخست احسان حدادی نیز دقایقی در ورزشگاه حضور داشت و با طباطبایی دیدار و گفت و گو کرد. حدادی در رقابت‌های پیش فصل شرکت نکرد.
نفرات برتر این ر‌قابت‌ها با نظر کمیته‌ فنی فدراسیون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی به مسابقات قهرمانی آسیا که خرداد ماه در کشور چین برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.