kayhan.ir

کد خبر: ۴۳۵۱۰
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵

پایان 18 سال اسارت در اتاقی تاریک

مردی چینی به نام خیا شیشنگ فقط 16 سال داشت که در یک کارخانه غیرقانونی کوچک مخصوص محصولات پارچه‌ای زندانی شد و پس از 18 سال در بند بودن، سرانجام توسط پلیس آزاد شد.

پلیس این مرد 34 ساله را که توسط 2 تن از مالکان این کارخانه به بردگی گرفته شده بود درحالی که مشغول درست کردن محصولات پارچه‌ای بود، پیدا کرد.خیا  رنگ پریده و لاغر هنگام نجات، حتی نمی‌دانست در چه سالی  قرار دارد. چرا که اوسالها در یک اتاق کاملا بسته  و تاریک،که هیچ‌گونه ارتباطی با دنیای خارج نداشت، زندانی بود.اوبا لکنت زبان و به سختی گفت: در سال 1997 در سن 16 سالگی برای کارپیش مالکان کارخانه آمده بود که آنها او را به اسارت گرفتند و مانند یک برده با او رفتار کردند، در حالی که هرروز حجم بزرگی کار به او داده می‌شد و مورد شکنجه قرار می‌گرفت.
این مرد به پلیس گفت:  آنها اغلب غذاهایی وحشتناک و کثیف به من می‌دادند و وقتی که در نخوردن آن غذاها مقاومت می‌کردم، مرا به باد کتک می‌گرفتند و با چکش برسرم می‌کوبیدند و هر چند سال یکبار برای اینکه گرفتار نشوند، مکان کارخانه را تغییر می‌دادند، اما همیشه مرا در تاریک‌ترین مکان‌ها بدون هیچ‌گونه نور خورشید زندانی می‌کردند.
پلیس در تعقیب مالکان بی‌رحم کارخانه است.