kayhan.ir

کد خبر: ۴۲۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، یاد و خاطره مجاهدت‌ها و شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشته و این روز فرخنده را به دلاورمردان ارتش تبریک عرض می‌کنم.
عسگری
* هرچه زمان می‌گذرد آثار و برکات آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس که امام راحل(ره) و شهدا و جانبازان و آزادگان بر جای گذاشتند و پیشبرد آن توسط خلف صالح امام، رهبر معظم انقلاب ادامه دارد، نمود بیشتری پیدا می‌کند. پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی، تکنولوژی، نفوذ معنوی انقلاب اسلامی که بیداری اسلامی را رقم زد و جبهه مقاومت اسلامی را تقویت نمود، منفعل شدن استکبار جهانی در برابر منطق و حقانیت جمهوری اسلامی، تغییر معادلات جهانی و منطقه‌ای به نفع مقاومت اسلامی و... همه نتیجه جهاد و ایثار شهدا و آزادگان و جانبازان دفاع مقدس بوده است.
3419---0915
 * کسانی که روحیه سازگاری با خط امام یعنی استکبارستیزی ندارند و یا قبلا داشته‌اند و امروز خسته‌ شده‌اند لااقل میدان و عرصه را برای دیگر نیروهای سازش‌ناپذیر باز کنند.
1442---0913
* خطابم به پسر حاکم رژیم آل‌سعود است که مسئولیت حمله به یمن را دارد که ای شازده کوچولوی نادان، بدان که سرزمین یمن سلحشوران شجاع بسیاری داردکه قادرند همچون صاعقه‌ای بر سرتان فرود آیند و کاخ عنکبوتی‌تان را ویران کنند. تاریخ ثابت کرده که شکم‌بارگان آل‌سعود اهل بزمند نه اهل رزم!
0609---0915
* یادداشت روز94/1/24  مدیر مسئول کیهان  در باره اظهارات آقای هاشمی واقعا روشنگر و مستند و محکم بود. وقتی آن را مطالعه کردم به یاد سرنوشت کسانی افتادم که در انقلاب عاقبت به خیر نشدند!
اکبر ولیی- ساوه
* چرا آقای هاشمی از تاریخ چند دهه انقلاب پند نمی‌گیرد؟ و چرا تصور می‌کند که مردم هوشیار این سرزمین را می‌تواند فریب بدهد؟
8559---0914 و 5098---0912 و 5879----0911
*  واقعا اخلاقی نبود که آقای هاشمی برای توجیه اشتباهات و ناکامی‌های خویش در طول زندگی از بیت حضرت امام خمینی(ره) به ویژه همسر از دنیا رفته‌ امام عظیم‌الشأن ما هزینه کند.
1390---0912
* آیا آقای هاشمی برای فرار از مواضع حمایت‌آمیز خود از آل‌سعود جنایتکار راه حمله به انقلابیون داخل کشور را در دستورکار خود قرار داده است؟
2731---0913
* با تبریک به تیم ملی کشتی کشور عزیزمان لطفا کاپ اهدایی در آمریکا  را درست وارسی کنید که وسیله جاسوسی در آن نباشد!
5496---0916
* در سال همدلی و هم‌زبانی به دنبال درخواست رهبر معظم انقلاب درمورد شنیده‌شدن نقدهای دلسوزان متأسفانه باز هم دستگاه دیپلماسی در جلسه نقد، عمدتا حامیان خود را دعوت کرده بود و این نتیجه‌بخش نیست.
احمدزاده و 1442---0913
* پس از توصیه رهبری مبنی بر تشکیل جلسات کارشناسی با منتقدین هسته‌ای شاهد برپایی بعضی از این نوع جلسات هستیم که جای قدردانی دارد. ولی درکنار این اقدام پسندیده درخواست می‌کنیم عواملی که در دولت تاکنون جلوی این کار را گرفته بودند شناسایی و کنار گذاشته شوند.
شریفی
* چرا تیم مذاکره‌کننده فکت‌شیت ایرانی را منتشر نمی‌کنند؟ اگرمی‌خواهند دروغ‌بودن حرف‌های جان‌کری که گفته بود در ژنو هم به فکت‌شیت ما عمل شد آشکار شود باید حتما و در اسرع وقت این کار را بکنند. وگرنه افکار عمومی قضاوت دیگری خواهد داشت.
4262---0938
* از مجموع 28 تحریمی که کنگره آمریکا به  تصویب رسانده تنها 5 تحریم مربوط به هسته‌ای است. یعنی اگر آمریکای عهد‌شکن این بار به عهد خود وفا کند فقط پنج تحریم تعلیق می‌شود و 23 تحریم همچنان باقی است. این پنج تحریم، تحریم‌هایی است که اگر کمی نگاه به توانایی داخلی داشته باشیم اثر چندانی در اقتصاد ما ندارد.
نجفی- قشم
* اگر خیانت‌ها و مزاحمت‌های بعضی از خواص آلوده به قدرت و ثروت نبود می‌توانستیم ادامه غنی‌سازی 20 درصد درداخل کشور و لغو یکباره تحریم‌ها را شرط مذاکره هسته‌ای قرار بدهیم و چند سال هم آمریکا را راستی‌آزمایی بکنیم.
1442---0913
* اکنون زمان تن‌آسایی و راحت‌طلبی نیست. کار و تلاش درسایه خودباوری و تکیه بر امکانات داخلی می‌تواند ضامن استقلال و خودکفایی باشد. تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب هرچند ضرر‌هایی هم داشته ولی سود آن بیش از ضررها بوده چرا که دستاوردهای گسترده هسته‌ای، پزشکی، کشاورزی، و... و از همه مهم‌تر خودباوری از نتایج این تحریم‌های ظالمانه بوده است.
3419---0915
* چرا برخی از شخصیت‌های سیاسی که لباس مقدس روحانیت را برتن دارند به جای تشویق انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر به افرادی که این وظیفه را انجام می‌دهند حمله می‌کنند؟ این انصاف نیست. سخن در اهم و مهم کردن نیست. سخن در نفی مطلق قسمتی از امر به معروف و نهی ازمنکر است.
نجفی جانباز جنگ تحمیلی از اسلام‌آبادغرب
* چرا مسئولان جدید وزارت آموزش و پرورش بعد از گذشت حدود 2 سال پیگیر بیمه طلایی فرهنگیان نیستند؟ برچسب‌هایی که به دفترچه فرهنگیان چسبانده‌اند هیچ ارزشی ندارد. به جای اینکه سفرهایی را به کشورهای تایلند و... تدارک ببینند به فکر بیمه و معیشت فرهنگیان باشند.
2007---0930
* اتوبوس‌های خط مترو حسن‌آباد جاده قم- شهرری از ساعت 5 بعدازظهر به بعد غیب می‌شوند. مسافرین این مسیر که از قشر محروم جامعه هستند با این سرگردانی چه کار باید بکنند؟ چرا هیچ مسئولی برای اقشار ضعیف جامعه دل نمی‌سوزاند؟
1479---0933
* چهارشنبه 94/1/26 رئیس‌جمهور به گیلان سفر می‌کند. کمیته استقبال از کاروان تدبیر و امید بنرهای رنگی بلند و کوتاه همراه با عکس رئیس‌جمهور در تمامی شهرهای گیلان برای شرکت در ورزشگاه عضدی رشت نصب کرده‌اند. برای این همه تبلیغات میلیونی از کدام نهاد و ماده واحده هزینه شده و منطبق با کدام قسمت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است؟
1584---0911
* چرا اکثر پارچه‌نوشته‌ها (بنرها) مربوط به گردهمایی‌ها، نشست‌های خبری و دیگر مراسم‌های دولتی، پرچم‌های نقش بسته روی آنها فاقد حاشیه «اسم جلاله» است؟‌انتظار می‌رود متولیان امور فرهنگی این‌گونه بزرگداشت‌ها و مراسم‌‌ها، نظارت و دقت بیشتری نمایند.
4012---0912