کد خبر: ۴۱۰۹۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان امسال

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان امسال خبر داد.

بطحایی ادامه داد: بر این اساس امیدواریم بتوانیم پس از برگزاری آزمون در تابستان، پذیرفته‌شدگان را برای یک دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان پذیرش کنیم.
وی افزود: افراد پذیرفته شده پس از طی دوره یک ساله در مهر ماه سال 95 در مدارس فعالیت خود را آغاز می‌کنند.