معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد
برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان امسال
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان امسال خبر داد.
بطحایی ادامه داد: بر این اساس امیدواریم بتوانیم پس از برگزاری آزمون در تابستان، پذیرفتهشدگان را برای یک دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان پذیرش کنیم.
وی افزود: افراد پذیرفته شده پس از طی دوره یک ساله در مهر ماه سال 95 در مدارس فعالیت خود را آغاز میکنند.