کد خبر: ۴۱۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳

اعتراض به توزیع ناعادلانه عیدی در خانه سینما!(اخبار ادبی و هنری)

این روزها در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی که عنوان یکی از انجمن‌های صنفی خانه سینما را همراه دارد، انتشار خبری مبنی بر اعطای ناقص و ناعادلانه کارت‌های هدیه ۲۰۰ هزار تومانی نوروزی به برخی از اعضای این تشکل سینمایی، واکنش منفی جمع زیادی از کاربران این شبکه را در پی داشته است.

به گزارش سینماپرس، خبر اعطای کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی در آستانه نوروز ۱۳۹۴ میان تعدادی از افراد خاص این انجمن صنفی خانه سینما در حالی به گوش می‌رسد که طی ۱۸ ماه گذشته و از زمان روی کار آمدن مسئولان سینمایی دولت یازدهم، همواره حجت‌الله ایوبی به عنوان رئیس سازمان سینمایی کشور و محمدمهدی عسگرپور به عنوان مدیرعامل خانه سینما، توزیع هرگونه بن خرید، کارت هدیه و امثالهم میان اهالی سینما را زننده و ناشایست خوانده و مرتب این شعار را تکرار می‌کردند که باید برای اهالی سینما چاره‌اندیشی بهتری داشت و صندوق بیمه بیکاری و بازنشستگی و... تاسیس کرد تا شأن هنرمندان سینمای ایران حفظ شود!