kayhan.ir

کد خبر: ۴۰۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
دروغی دیگر از رسانه‌های زنجیره‌ای

خانواده شهدای هسته‌ای نامه حمایت از توافق لوزان را تکذیب کردند

حمایت خانواده شهدای هسته‌ای از بیانیه اخیر هسته‌ای که در برخی سایت‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای منتشر شده بود تکذیب گردید تا دروغ دیگری به دروغ‌های گذشته این رسانه‌ها اضافه شود .

روزنامه شرق در صفحه دوم دیروز خود مطلبی با تیتر «تبریک همسران شهدای هسته‌ای به ظریف»  منتشر کرده و آن را مرتبط با توافق نامه لوزان دانست .
این خبر روز جمعه در برخی سایت‌های همسو با اصلاح‌طلبان نیز منتشر شده بود ولی با اندکی تامل و جست و جو مشخص گردید که این نامه از سوی همسران شهدای هسته‌ای در 4 آذر 1392 نوشته‌شده است و به نتایج فعالیت‌های تیم مذاکره‌کننده در مقطع فعلی مرتبط نیست.
در این راستا خانم بهجت قاسمی همسر شهید شهریاری با تکذیب نوشته شدن نامه‌ای در حمایت از تیم مذاکره‌کننده و یا توافق اخیر گفت: ما نامه‌ای را یک سال و نیم قبل یعنی در زمان توافق‌نامه ژنو تهیه کرده بودیم؛ بنابراین اخلاقی نبود که برخی این نامه را همزمان با بیانیه لوزان منتشر کنند.
منصوره کرمی همسر شهید مسعود علیمحمدی نیز با رد هرگونه نامه‌نگاری تشکرآمیز درباره بیانیه لوزان از سوی خانواده‌های شهدای هسته‌ای گفت:‌ قضاوت در این رابطه فعلا زود است.
وی ادامه داد: من امسال به دلیل مسائل شخصی و تولد نوه‌ام اصلا پیگیر اخبار نبوده‌ام و فرصت انجام این کار را نداشته‌ام، چه برسد به اینکه بخواهم نامه‌ای بنویسم.