کد خبر: ۴۰۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

ماهاتیر محمد خواستار کناره گیری نخست وزیر مالزی به خاطر گسترش فساد شد

ماهاتیر محمد با انتقاد از فساد مالی گسترده درمالزی ، خواستار کناره گیری نخست وزیر این کشورشد.

به گزارش خبر گزاری جمهوری اسلامی، نخست وزیر اسبق مالزی پس از ماه ها سکوت در قبا ل تحولات داخلی، به ویژه فساد گسترده میان سران دولت ، خواستار کناره گیری «نجیب تون رزاق » شد و گفت که برای نجات کشور، این کناره‌گیری باید صورت بگیرد.ماهاتیر محمد  در کنفرانسی در کوالالامپورافزود  که عملکرد نجیب تون رزاق در مقایسه با نخست وزیر پیش از وی، بسیار بدتر است.ماهاتیر محمد گفت که مالزی پیش از این دولت خوبی داشته است، امری که دیگر تداوم ندارد و رسانه های جهان اکنون مالزی را فاسدترین کشور معرفی می کنند.رزاق سال 2009 پس از کناره‌گیری «عبدالله احمد بداوی » سکان هدایت مالزی را در اختیار گرفت و در سال 2013 نیز توانست برای یک دوره پنج ساله دیگر کرسی نخست وزیری را از آن خود کند.