kayhan.ir

کد خبر: ۳۹۹۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

شورای نگهبان به ۱۵ بند از بودجه ۹۴ ایراد گرفت

سخنگوی شورای نگهبان از پایان بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور، مصوب مجلس شورای اسلامی در این شورا خبر داد و گفت: یک بند از هدفمندی یارانه‌ها مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفت.


نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با  تسنیم، از اتمام بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور در این شورا، گفت: شورای نگهبان بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور، مصوب مجلس شورای اسلامی را به اتمام رسانده و اعلام نظر کرده است.
وی با تأکید بر اینکه شورای نگهبان در ۱۵ بند ایراداتی به لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور، مصوب مجلس شورای اسلامی وارد کرده است، افزود: شورای نگهبان در ۱۵ بند ایراداتی به این مصوبه مجلس گرفته که در مورد هدفمندی نیز در بند «ز» تبصره  ۲۱ این لایحه واژه خانوارهای پُردرآمد آمده که شورای نگهبان اعلام کرده که این واژه ابهام دارد و از مجلس خواسته‌ایم که اول منظور از خانوارهای پُردرآمد را روشن کرده تا شورای نگهبان در مورد آن اظهار نظر کند.
ابراهیمیان در پایان خاطرنشان کرد: اعلام نظر شورای نگهبان درباره لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور، مصوب مجلس در قالب نامه‌ای  به مجلس ارائه می‌شود که در حال حاضر مراحل اداری آن در حال انجام است .