کوتاه اقتصادی
* وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رعایت استانداردهای علمی در جلب مشتریمداری نقش اساسی دارد، گفت: جلب رضایت مصرفکننده نیاز مستمر به ارتقای کیفی کالا دارد. محمدرضا نعمتزاده در همایش ملی حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، اظهار داشت: خدمات پس از فروش یک اصل است و اگر تولیدکنندگان به سلایق مشتریان توجه کنند، هرگونه نارضایتی احتمالی قابل رفع است. وی تصریح کرد: ارتقای کیفیت کالا و خدمات از برنامههای رقابتی به شمار میآید ضمن آنکه برای رقابت باید خلاقیت و ابتکار داشت و کالاهای خود را مطابق استانداردهای بینالمللی و میل مصرفکننده تولید و عرضه کرد.
* شرکت مخابرات استان تهران در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار یک ستاره کیفیت در راستای ارایه خدمات تلفن ثابت و دیتا شد. در این مراسم خسروی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: این جایزه یک نماد است برای تشویق و تقدیر سازمانها و شرکتها و لازم است سازمانهای مختلف از این فرصتها برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب در ارایه سرویس و همچنین ارایه خدمت بهتر و در نهایت جلب رضایت و کسب منافع بیشتر استفاده کنند.در حاشیه این مراسم مهندس صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران بر نقش شرکت مخابرات استان تهران در رشد و توسعه صنعت آیتیکشور، به فعالیتهای شرکت مخابرات و همچنین برنامهریزی آتی اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه شرکت مخابرات استان تهران از بستر و زیرساختهای لازم برای ارایه سرویس به دیگر اپراتورها برخوردار است، قطعاً نقش تأثیرگذار و بسزایی در بهبود کیفیت و ارتقای فعالیتهای عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور خواهد داشت.
* دبیر کل کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور با اعلام این خبر که شورای اسلامی کار اعتراض خود را نسبت به نحوه اجرای قانون مشاغل سخت و زیانآور توسط سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است، گفت: 5 سال پایانی مشاغل سخت با توجه به قانون، توسط تأمین اجتماعی پرداخت نمیشود.
* با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین با پیششمارههای 3961، 6510، 6517، 6519 و 6559، 2230 الی 2233، 2250 الی 2253، 2630 الی 2632 و 2614، 3300 الی 3303 و 3369 الی 3373 5590 الی 5597 از امروز به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
* شرکت مخابرات استان تهران در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار یک ستاره کیفیت در راستای ارایه خدمات تلفن ثابت و دیتا شد. در این مراسم خسروی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تصریح کرد: این جایزه یک نماد است برای تشویق و تقدیر سازمانها و شرکتها و لازم است سازمانهای مختلف از این فرصتها برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب در ارایه سرویس و همچنین ارایه خدمت بهتر و در نهایت جلب رضایت و کسب منافع بیشتر استفاده کنند.در حاشیه این مراسم مهندس صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران بر نقش شرکت مخابرات استان تهران در رشد و توسعه صنعت آیتیکشور، به فعالیتهای شرکت مخابرات و همچنین برنامهریزی آتی اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه شرکت مخابرات استان تهران از بستر و زیرساختهای لازم برای ارایه سرویس به دیگر اپراتورها برخوردار است، قطعاً نقش تأثیرگذار و بسزایی در بهبود کیفیت و ارتقای فعالیتهای عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور خواهد داشت.
* دبیر کل کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور با اعلام این خبر که شورای اسلامی کار اعتراض خود را نسبت به نحوه اجرای قانون مشاغل سخت و زیانآور توسط سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است، گفت: 5 سال پایانی مشاغل سخت با توجه به قانون، توسط تأمین اجتماعی پرداخت نمیشود.
* با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین با پیششمارههای 3961، 6510، 6517، 6519 و 6559، 2230 الی 2233، 2250 الی 2253، 2630 الی 2632 و 2614، 3300 الی 3303 و 3369 الی 3373 5590 الی 5597 از امروز به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.