kayhan.ir

کد خبر: ۳۷۴۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۵

استمداد پلیس برای دستگیری قاتل متواری

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کلیه شهروندان خواست که هرگونه اطلاعاتی که درباره عامل جنایت خیابان نیروهوایی دارند در اختیار پلیس قرار دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در خرداد ماه سال 90، یک فقره درگیری در 30 متری نیروهوایی به کلانتری 128 تهران‌نو اعلام شد که با حضور ماموران در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی به هویت «محمد.ق» (25 ساله) بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل از صحنه متواری شده است.
پس از انجام تحقیقات مقدماتی، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که مقتول در داخل پارک نیروی‌هوایی با جوان دیگری، به هویت «فرهاد.خ» (متولد (1366) درگیر شده و فرهاد پس از وارد نمودن ضربه چاقو به پهلوی راست «محمد.ق»، از محل متواری و محمد در اثر خونریزی شدید فوت می‌کند.
شاهدان صحنه درگیری در اظهاراتشان به کارآگاهان عنوان داشتند: «ابتدا دو جوان به اسامی «وحید» و «سعید» (برادر قاتل)« در داخل پارک با یکدیگر درگیر شدند و پس از کمی کتک‌کاری، دعوای میان آن‌ها خاتمه پیدا کرد اما پس از دقایقی «سعید» به همراه برادرش (فرهاد) به زمین فوتبال داخل پارک آمد؛ در داخل زمین فوتبال، فرهاد با صدای بلند سوال کرد «وحید عباسی» کیست؟ «که محمد خود را به [دروغ] به جای وحید معرفی کرد!! و ناگهان میان آن‌ها درگیری ایجاد شد؛ درگیری میان آنها از زمین فوتبال به داخل پارک کشیده شد و در حالیکه هر دو نفر با یکدیگر کاملا گلاویز بودند، ناگهان مقتول از ناحیه پهلو مورد اصابت چاقو قرار گرفت.»
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد. «در ادامه رسیدگی به این پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی و با توجه به متواری بودن متهم پرونده، دستور انتشار تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل تردد وی دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس‌های 51055429 و 51055510 در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.»