kayhan.ir

کد خبر: ۳۳۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸
مدیرمسئول کیهان در اجتماع بزرگ مردم کاشان :

فتنه‌گران میکروب‌هایی بودند که تزریق آن نظام را واکسینه کرد

می‌گویند اگر 9 دی آخرین میخ بر تابوت فتنه بود چرا اینهمه درباره آن سخن می‌گویید؟ که باید گفت؛ آیا مراسم پرشور و گسترده عزاداری در محرم به معنای آن است که یزید و عمرسعد و شمر و ابن‌زیاد زنده‌اند؟! زنده نگه داشتن یاد و خاطره عاشورا برای مقابله با یزیدیان زمان است که هنوز هستند و پرداختن به فتنه 88 نیز برای هوشیاری نسبت به ترفندهای احتمالی دیگر مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس است که سران داخلی فتنه پادوی آنها بوده‌اند.

کاشان- خبرنگار کیهان:

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان که سه‌شنبه شب 9 دی در جمع انبوه مردم کاشان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر شرکت کرده بود گفت؛ فتنه 88 جنگ احزاب بود که در آن تمامی دشمنان اسلام نوپای آن روز اختلافات میان خود را کنار گذاشته و روی یک نقطه که براندازی اسلام بود ائتلاف کرده بودند. یعنی دقیقا مانند فتنه 88 که در آن همه دشمنان، از مدعیان اصلاحات گرفته تا بهایی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، مارکسیست‌ها، کلان‌سرمایه‌داران و حتی تکفیری‌هایی مانند عبدالمالک ریگی، ملک عبدالله سعودی، حسنی مبارک و همه جرثومه‌های فساد و پلیدی تحت مدیریت مستقیم مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس روی براندازی نظام به ائتلاف رسیده بودند. ائتلافی که «ریچارد هاوس» مسئول شورای روابط خارجی آمریکا با عنوان «ائتلاف سفید»! از آن یاد می‌کرد.
شریعتمداری در ادامه گفت؛ فتنه جنگ احزاب که همان جنگ خندق است با ضربه علی علیه‌السلام بر عمرو بن عبدود و هلاکت وی ناکام ماند و به همین علت بود که رسول‌خدا(ص) ضربه حضرت امیر(ع) در روز خندق را برتر از عبادت ثقلین نامیدند.
وی افزود؛ فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 که به لحاظ دامنه و عمق بسیار فراتر از جنگ احزاب بود، با حماسه حضور بی‌نظیر 9 دی، زمینگیر شد و می‌توان گفت 9 دی، ضربه دیگری از علی زمان بر فرق مدیران بیرونی فتنه بود.
شریعتمداری گفت؛ انتخابات بهانه فتنه بود و تقلب کلید رمز آن و شاهد بودیم که یکی از شعارهای اصلی فتنه‌گران این بود که «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است».
 وی در ادامه به ده‌ها سند از وابستگی سران فتنه به مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس اشاره کرد و از جمله این که؛ «کنت تیمرمن» مسئول میز ایران در سازمان «سیا» روز 11 ژوئن 2009 یعنی یک روز قبل از انتخابات می‌گوید «فردا در ایران شاهد یک انتخابات نخواهیم بود. بلکه یک انقلاب رنگی کلید می‌خورد. شبیه آنچه در اوکراین و قرقیزستان تجربه کرده‌ایم فردا نوبت ایران است و بعد نوبت سوریه».
شریعتمداری با اشاره به سند دیگری گفت؛ در آوریل 2008 - اردیبهشت 87 - یعنی 13 ماه قبل از انتخابات، در واشنگتن نشستی با حضور گری ‌سیک، تیمرمن، لری فرانکلین و دو ایرانی تشکیل شده و تصمیم گرفته می‌شود که «ادعای تقلب» از سوی یک شخصیت سیاسی شناخته شده نظام مطرح شود و در آذرماه 87 یکی از شخصیت‌های معروف در همایش «30 سال قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی» این احتمال را پیش می‌کشد و پس از آن روزنامه‌های زنجیره‌ای و سایر شخصیت‌های مدعی اصلاحات، با تیترهای درشت به آن می‌پردازند تا آنجا که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اول نوروز 88 در حرم رضوی علیه‌السلام از این حرکت با عنوان «شیطنت‌‌های برنامه‌ریزی شده» یاد کرده و نسبت به آن هشدار می‌دهند.
مدیرمسئول کیهان با ارائه سند دیگری گفت؛ «پاول رابرتس» معاون وقت خزانه‌داری آمریکا بعد از 9 دی در مصاحبه با «فارین پالیسی» می‌گوید «تقلب دروغ بود، پروژه اصلی، بی‌اعتبار کردن و منزوی کردن رژیم دینی ایران بود که در منطقه عرصه را بر ما تنگ کرده است.»
وی در ادامه به سندی از ویکی لیکس پرداخت که در آن «مایکل پوستل» سفیر وقت اتریش در ایران به وزارت خارجه کشورش گزارش می‌دهد «آقای ... پیشنهاد کرده است؛ اگر غرب شیپور تقلب و نقض حقوق بشر را به صدا درآورد، به ادامه کار ما کمک فراوانی خواهد کرد»! شریعتمداری گفت؛ سران فتنه نمی‌توانند این اسناد را انکار کنند و نمی‌کنند.
مدیرمسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛ مایکل لدین عضو برجسته بنیاد «دفاع از دموکراسی F.D.D» در دیماه 89 می‌گوید «ممکن است تصور کنید که تاریخ پنهان جنبش سبز از سال 2009 -1388- آغاز شده است ولی من حرف‌های دیگری دراین‌ باره دارم. ما از اواسط دهه 1980 (سال‌های 65 و 66) با میرحسین موسوی نخست‌وزیر وقت و برخی اطرافیانش در ارتباط بوده‌ایم».
وی ادامه داد؛ عده‌ای تعجب می‌کنند که چرا موسوی و کروبی و خاتمی حاضر نبودند برای پی‌گیری ادعای خود به روند قانونی مراجعه کنند؟ این سوال با توجه به اسنادی که ارائه شد، بی‌مورد است. چرا که تقلب فقط کلید فتنه بود و می‌دانستند که یک دروغ بزرگ است و مطابق فرمول کودتاهای مخملی اجازه نداشتند به روال قانونی مراجعه کنند زیرا در اینصورت، کلید تقلب به قفل فتنه نمی‌خورد.
شریعتمداری گفت؛ مطابق اسناد و شواهد موجود که به یکی از آنها اشاره کردم، در صورتی که اولین مرحله از وطن‌فروشی سران فتنه به نتیجه می‌رسید مرحله بعدی همان پروژه‌ای بود که در سوریه پیاده شد. بنابراین 9 دی را می‌توان تودهنی محکم به تکفیری‌ها نیز دانست. حصر موسوی و کروبی هنگامی بود که دشمن آنها را برای پروژه‌ای شبیه پروژه تکفیری‌ها در سوریه نشان کرده و از آنان پیام آمادگی دریافت کرده بود. مدیرمسئول کیهان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت؛ در کلام خدا آمده است که الفتنه اشد من القتل و اکبر من القتل و گفت؛ امروزه با توجه به جنایات سران فتنه این آیات شریفه به وضوح قابل درک است و می‌توان تصور کرد که اگر توده‌های چند ده میلیونی مردم در روز 9 دی پوزه مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس را به خاک نمالیده و وطن‌فروشی و جنایت سران فتنه را متوقف نکرده بودند، امروزه با چه فاجعه‌ای روبرو بودیم و علاوه بر خون شهدای فتنه 88، چه حمام خونی در این کشور به راه می‌انداختند.
مدیرمسئول کیهان گفت: شعار «نه غزه نه لبنان» و اظهارات سران فتنه که در پی جنگ با اسرائیل نیستیم و موارد مشابه آن را با اظهارات و بیانیه‌های سران داعش و تکفیری مقایسه کنید که اعلام می‌کنند؛ مقابله با اسرائیل در مأموریت‌ ما نیست! آیا این مشابهت‌ها را تصادفی می‌دانید و یا برخاسته از یک مأموریت واحد؟!
وی در ادامه به ادعای یکی از دست‌اندرکاران و حامیان فتنه اشاره کرد و گفت؛ ایشان  نظام را از آتشفشان فتنه‌گران ترسانده بود و نمی‌دانست که ملت ایران آتش‌نشان است.
وی اظهار داشت؛ وقتی روز عاشورای سال 88 خنجر سران فتنه به ساحت مقدس امام حسین علیه‌السلام رسید، دیگر هیچکس در ماهیت پلید آنان کمترین تردیدی نکرد و توده‌های چند ده میلیونی مردم که رد پای یزیدیان زمان را به وضوح دیده بودند، با همه توان به خروش آمدند  و مدیریت الهی حضرت آقا به بار نشست که مدیریتی برگرفته از امیرالمومنین علیه‌السلام بود.آن حضرت می فرمودند، میوه را باید پس از رسیدن چید و روز عاشورای 88 میوه تلخ شجره زقوم رسیده بود.
شریعتمداری به اسنادی از درخواست شرم‌آور اصحاب فتنه از آمریکا برای اعمال تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران پرداخت و از جمله گفت؛ «روزنامه لس‌آنجلس‌تایمز در مهرماه 88 - اکتبر 2009 - به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی به نام «جان هانا» می‌نویسد نمایندگان رهبران جنبش سبز در نشست اروپا پیشنهاد کردند تحریم‌ها باید تشدید شود اما نه به صورت تدریجی که نقش واکسن را داشته باشد، بلکه باید فلج‌کننده باشد» و مجله تایم در آذرماه 88 می‌نویسد «سبزها خواستار اعمال تحریم‌های جدی و موثر علیه ایران هستند» و ابراز تعجب می‌کند که چرا سبزها برخلاف غرور ملی ایرانیان در پی تحریم‌ علیه هموطنان خود می‌باشند.
مدیرمسئول کیهان گفت؛ قطعنامه 1929 شورای امنیت در 25 خرداد 89 صادر شد. موضوع قطعنامه‌های قبلی خلع سلاحی بود ولی این قطعنامه‌ شامل تحریم‌های انرژی یعنی نفت و گاز و تحریم‌های مالی و بانکی بود. شریعتمداری گفت خانم هیلاری کلینتون در پاسخ به این سوال خبرنگار واشنگتن‌پست که قطعنامه 1929 علیه مردم ایران است گفته بود «آنها باید به رژیم دینی فشار بیاورند».
مدیرمسئول کیهان گفت؛ سران فتنه میکروب‌هایی بودند که مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس برای مقابله با اسلام و انقلاب به پیکره نظام تزریق کردند ولی درایت رهبری و بصیرت مردم با پمپاژ «آنتی‌کر» در مقابل این میکروب‌ها، نظام را واکسینه کرد.
وی درباره برخی از خواص آلوده گفت؛ در صدر اسلام، نگاه مردم به خواص بود چرا که اسلام هنوز گسترش امروزی را نداشت بنابراین وقتی یکی از خواص می‌لغزید، عده‌ای را همراه خود به انحراف می‌کشید ولی امروزه نگاه مردم به رهبری است و هر یک از خواص که بلغزند، به جای لغزش دیگران، خودشان به قول حضرت آقا رفوزه شده و سقوط می‌کنند که کردند.
گفتنی است در این مراسم علاوه بر حضور انبوه مردم کاشان، آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه و روحانیان و مسئولان این شهر نیز شرکت جسته بودند.