kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۵۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
شهدا تکذیب ناپذیرند
 عبدالله گنجی: «سالروز قیام ١٧شهریور یاد و خاطره شهدای میدان ژاله (سابق) گرامی باد. یادی کنیم از دکتر زیباکلام که کتاب «مقدمه‌ای بر انقلاب اسلامی» را به چند تن از شهدای میدان ژاله -به اسم- هدیه کرده است. اما این سالها مرتب می‌گوید: شاه کشتار نکرد. احتمالا چند هزار شهید انقلاب اسلامی را برق گرفته!»
الگوی توسعه ایرانی!
 کاربری نوشت: «حس می‌کنم به اندازه کافی خوشحالی نکردیم از مدال طلای تیم والیبال نشسته ایران تو پارالمپیک! از ۱۲ مدال طلایی که در تاریخ پارالمپیک برای والیبال نشسته توزیع شده، ۸ تاش رو ایران گرفته! آفرین به بچه‌ها و درود بر الگوی توسعه ایرانی!»
پهلوان خوش قلب ایران
 محمد اکبرزاده با انتشار تصویری از روح الله رستمی، وزنه‌بردار قهرمان پارالمپیک، نوشت: «چقدر از اینکه تو مسابقات آسیایی‌ هانگژو به جای طلا، برای ایران نقره گرفته ناراحت بود! امروز اما ثمره تمرین و تلاش بی‌وقفه‌اش رو گرفت، هم رکورد پارالمپیک رو شکست و هم با کسب طلا باعث صعود چند پله‌ای کاروان ایران شد؛ ماشالله روح‌الله رستمی؛ پهلوان خوش‌قلب ایران»
حرف‌های براندازسوز
 فائزه طلایی: «روح الله رستمی، رکورد جهان و پارالمپیک رو زد، مدال طلا گرفت، گفت هرچی دارم از ائمه است و مدالشو به حضرت آقا تقدیم کرد؛ با تک تک این جملات براندازا میتونن خودکشی کنند.»
فریاد اعتقادات زیر سایه پرچم ایران
 دانیال معمار با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان در روزهای اخیر و تقدیم مدالشان به ارزش‌های اعتقادی اسلامی و ایرانی نوشت: «مدالم تقدیم به امام‌زمان، مدالم تقدیم به ائمه، مدالم تقدیم به رهبر انقلاب، مدالم تقدیم به کودکان شهید غزه، مدالم تقدیم به شهید هنیه، مدالم تقدیم به شهدای مقاومت و... چقدر افتخارآمیزه که ورزشکار‌ان ایرانی زیر پرچم مقدس ایران، اعتقادشون رو فریاد می‌زنند.»
تعاریف «ساکس» از قدرت ایران
 کاربری نوشت: « «ایران یک کشور بسیار پیشرفته به لحاظ تکنولوژی است که شامل امور نظامی هم می‌شود؛ چنانچه بین اسرائیل و ایران جنگی حادث شود صدمات سنگینی به اسرائیل وارد خواهد شد.» گوینده این جملات سردار سلامی نیست، «جفری ساکس» نظریه‌پرداز سرشناس آمریکاییه!»
موقعیت سخت بایدن!
 کاربری نوشت: «یک سرباز اسرائیلی امروز در کرانه باختری به یک فعال آمریکایی، آیسنور ایزگی (۲۶ ساله) تیراندازی کرد و اونو کشت؛ آیا دولت بایدن برای کشتن یک آمریکایی دیگه توسط اسرائیل اقدام خواهد کرد یا دوباره اونو نادیده می‌گیره؟»