کد خبر: ۲۹۲۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷

استعفای دومین مجری شبکه سعودی العربیه(اخبار ادبی و هنری)

مجری عراقی شبکه العربیه وابسته به رژیم آل‌سعود، با غیرمنصفانه خواندن سیاست‌های این شبکه از ادامه همکاری با آن استعفا داد.


به گزارش شبکه العالم، «سهیر القیسی» مجری عراقی شبکه العربیه در صفحه شخصی خود در شبکه ارتباط اجتماعی نوشت که به سبب سیاست‌های غیرمنصفانه العربیه در قبال عراق، از ادامه حضور در بخش خبری ساعت 16 در شبکه خودداری کرده است.   استعفای سهیر القیسی نخستین اعتراض به سیاست‌های شبکه العربیه نبود؛ زیرا پیش از وی نیز «حافظ المیرازی» مجری مصری شبکه العربیه نیز استعفا کرده بود. المیرازی در یکی از برنامه‌ها، به طور زنده استعفای خود را مطرح کرد و علت آن را «غیرحرفه‌ای» بودن این شبکه خواند.