kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۹۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
در پیامی به کنگره شهدای جبهه مقاومت

سید حسن نصرالله:  ایران را تکیه‌گاه جنبش مقاومت می‌دانیم

سید حسن نصرالله در پیامی برای کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد‌، با تاکید بر لزوم تلاش خستگی‌ناپذیر برای آزادی فلسطین و منطقه از شر آمریکا و اسرائیل گفت: جمهوری اسلامی ایران یک فرصت بزرگ برای ملت‌های مظلوم است.
 
 
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله پیامی برای کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد مقدس فرستاد و تاکید کرد که آزادسازی فلسطین و آزادی منطقه از سلطه آمریکا به ادامه تلاش، جهاد خستگی‌ناپذیر و اطمینان به وعده الهی نیاز دارد و این یعنی پیروزی نهائی.
به گزارش تسنیم، متن این پیام سید حسن نصرالله به شکل زیر است:
«همه ما اطمینان داریم که شهدای ما زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند. از طرف دیگر دستاوردهای این شهدا و چیزی که با خون خود محقق کردند و پیروزی‌ها و آزادی که به ما تقدیم کردند، هر روز پیش روی ماست.
ما در برابر خونی هستیم که بر شمشیرهای طاغوتیان و ظالمان پیروز شده است. شهدای بزرگوار ما پیروزی و شهادت را با هم به دست آوردند. ما به شهدا و دستاوردهای آنها و همچنین خانواده‌های شهدا که با صبر و تسلیم شدن در برابر مشیت الهی، با غم از دست دادن عزیزانشان رو‌به‌رو شدند، افتخار می‌کنیم.
ای شریف‌ترین مردم در همه عرصه‌ها و کشورهای جبهه‌های مقاومت، ما باید میزان دستاوردها و پیروزی‌هایی که تاکنون محقق شده و پیروزی‌هایی که طی ده‌ها سال گذشته به دست آمده است، به ویژه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره) را درک کنیم.
امروز مردم ما در نوار غزه، ده‌ها هزار شهید و مجروح داده‌اند و با آوارگی، گرسنگی، محاصره و نسل‌کشی مواجه هستند. جبهه‌های مقاومت به ویژه در لبنان، یمن و عراق به مردم ما در غزه کمک می‌کنند و این دستاوردها و پیروزی‌ها، امت ما را در مسیر پیروزی بزرگ و نهائی یعنی آزادی فلسطین از شر اشغالگری صهیونیست‌ها و آزادی کل منطقه از سلطه آمریکا قرار داده است.
این پیروزی نهائی به ادامه تلاش و جهاد خستگی ناپذیر و زمان بیشتر نیاز دارد و باید اطمینان کامل به وعده الهی داشته باشیم که مؤمنان صادق، پیروز هستند. این پیروزی همچنین مستلزم وحدت ماست و بعد از این همه فداکاری و جانفشانی هیچ‌کس حق ندارد تردید داشته باشد، یا ضعیف باشد یا اینکه متوقف شود.
ما ملت‌های مظلوم در این منطقه که از سوی شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها مورد تجاوز قرار گرفته‌ایم، در زمان کنونی یک فرصت الهی بزرگ داریم و آن، جمهوری اسلامی مبارک در ایران با نظام مقدس و ملت فداکار آن در سایه این رهبر حکیم و شجاع، امام سید علی خامنه‌ای است».