kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۷۴۲
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
سخنگوی فراجا خبر داد

آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات با مشارکت ۲۲۰ هزار نیروی انتظامی

 
 
 
سخنگوی پلیس از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سعید منتظرالمهدی از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: بیش از ۲۲۰هزار نیروی انتظامی که حدود ۱۹۰هزار نفرشان در پای صندوق‌های رای‌گیری از آغاز تا پایان شمارش آراء حضور دارند رصد، پایش و تامین امنیت انتخابات را عهده‌دار هستند.
منتظرالمهدی افزود: سازمان اطلاعات پلیس، فرماندهی مرزبانی فراجا و یگان‌های تکاوری و ویژه و دیگر پلیس‌های تخصصی در این عملیات بزرگ سیاسی و اجتماعی در کنار مردمی که آگاهانه برای انتخاب شایسته به میدان می‌آیند، حضور دارند. در روز انتخابات، عوامل بسیج با عوامل پلیس در پای صندوق‌های رای همکاری خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه پلیس قبل، حین و پس از فرآیند انتخابات در کنار مردم خواهد بود، ادامه داد: ماموران پلیس در روز جمعه (۸ تیرماه) برای تامین امنیت شعب انتخابات در سراسر کشور و تا شمارش آخرین برگه رای و اعلام نتایج، به منظور صیانت از حقوق مردم و نامزد‌ها در کنار مردم خواهند بود.
سخنگوی فراجا اظهار داشت: اقدامات امنیت‌ساز در کل پهنه جغرافیای ایران و در همه ابعاد در دستورکار پلیس بوده و ارائه سایر خدمات انتظامی به شهروندان نیز برای پلیس تعطیل‌بردار نبوده و با توازنِ نیرو‌ها و امکانات تامین امنیت در تمامی ابعاد آن، مورد اهتمام و توجه است.