kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۰۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵

خواندنی از ورزش ایران

 
 
* هفت داور فوتبال کشورمان دیشب برای حضور در کلاس سالانه الیت آسیا اعزام عربستان شدند. بیژن حیدری، پیام حیدری، موعود بنیادی‌فرد، حسن اکرمی، مرتضی منصوریان، وحید کاظمی و امیر عرب‌براقی ۷ داوری هستند که برای حضور در کلاس سالانه داوران الیت آسیا به عربستان سفر کردند. قرار است این کلاس تا ۹ تیرماه ادامه داشته باشد و داوران روز سه‌شنبه هفته آینده در کلاس آمادگی جسمانی شرکت کنند.
* در حالی که قرار بود ۳ قایقران پاراکانو به پاریس اعزام شوند اما با تصمیم کمیته ملی پارالمپیک تعداد قایقرانان اعزامی کاهش پیدا کرد و تنها ۲ قایقران به پارالمپیک اعزام خواهند شد. به گفته سلگی، مدیر فنی ورزشی کمیته ملی پارالمپیک، اسلام جاهدی در کلاس VL2 چون به حد نصاب رکورد ورودی دست پیدا نکرد شانس حضور در پارالمپیک از دست داد و به پاریس اعزام نمی‌شود. اما شهلا بهروزی‌راد با توجه به رکوردی که در انتخابی ثبت کرد و با اولویت حمایتی که کمیته ملی پارالمپیک نسبت به بانوان دارد به ترکیب تیم اعزامی به پارالمپیک پاریس اضافه شد. بنابراین شهلا بهروزی‌راد و سعید حسین‌پور دو قایقران اعزامی در بخش پاراکانو به پارالمپیک پاریس خواهند بود.
*رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی پس از چند روز از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تصمیم به واگذاری این باشگاه گرفته است. نساجی که هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم را با سختی و استرس سقوط پشت سر گذاشته بود و در انتها در لیگ برتر باقی ماند، با تصمیم جدید و قطعی مالک این باشگاه، هوادارانش را در شوک فرو برد. برهمین اساس با تصمیم حدادیان باشگاه نساجی به فروش گذاشته شده و اگر تا چند روز آینده برای این باشگاه خریداری پیدا نشود، این تیم به استانداری مازندران تحویل داده خواهد شد.