کد خبر: ۲۸۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
با صدور پیامی صورت گرفت

تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از برنامه‌های رسانه ملی در هفته دفاع مقدس

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از رئیس سازمان صداوسیما و برنامه‌های رسانه ملی در هفته دفاع مقدس قدردانی کرد.


به گزارش روابط عمومی سپاه، سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما جهت اجرای موفق برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رسانه ملی تقدیر کرد.
در ابتدای این پیام آمده است بنا به ارزیابی ستاد مرکزی بزرگداشت سی‌و‌چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس کشور، سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۳ با هدایت و مدیریت جنابعالی در تولید و پخش برنامه‌های جدید، اثرگذار و غیرتکراری همراه با افزایش کمّی و کیفی، تلاش مؤثر و چشمگیری داشته است.
در بخشی دیگر از این پیام خاطرنشان شده است، بدین‌ وسیله از تلاش صادقانه جنابعالی و همکاران محترم آن سازمان در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند حماسه ماندگار دفاع مقدس و انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای اعتقادی، ملی، روحیه خودباوری، ایثار و شجاعت در بین اقشار میهن اسلامی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق انجام خدمت در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) دارم.